  • 11. Data: 2013-03-10 18:31:10
    Temat: Re: Fotki w Androidzie
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
    news:khhgvt$6nn$2@node1.news.atman.pl...

    > System firmy Google z USA;-) , ale problem mogę uznać już za niebyły.

    Nie zrozumiałeś prostego pytania. Pytałem o producenta sprzętu, a nie
    systemu.

  • 12. Data: 2013-03-10 22:21:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "m4rkiz" napisał:

    > nie system tylko aplikacje aparatu

    Wygląda na to, że jednak system ;-)
    Jeśli wątkopodawca nie zełgał, to:
    "Wystarczyło wejść w opcje ogólne, i zaznaczyć "na karcie sd"
    preferowane miejsce instalacji programów. Android sam utworzył
    folder na karcie i tam lokuje fotki z aparatu."
    A to chyba ustawienie systemu, nie aplikacji?

    JoteR

  • 13. Data: 2013-03-10 22:59:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 22:21:56 +0100, JoteR napisał(a):

> [...]
    > folder na karcie i tam lokuje fotki z aparatu."
    > A to chyba ustawienie systemu, nie aplikacji?

    A co ma miejsce instalacji programow do fotek z aparatu ?

    Durny system ... a raczej jedna jego implementacja, bo u mnie sie w
    aparacie wybiera gdzie skladowac.

    J.

  • 14. Data: 2013-03-10 23:16:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > A co ma miejsce instalacji programow do fotek z aparatu ?

    Tego nie wiem, ja tylko cytuję wątkopodawcę i wyciągam wnioski ;-)

    > Durny system ... a raczej jedna jego implementacja, bo u mnie
    > sie w aparacie wybiera gdzie skladowac.

    Jaki producent (no jaki?), taka implementacja ;->

    JoteR

  • 15. Data: 2013-03-11 09:05:43
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-10 22:21, JoteR pisze:

> [...]
    > folder na karcie i tam lokuje fotki z aparatu."
    > A to chyba ustawienie systemu, nie aplikacji?

    Nie zełgałem po zaznaczeniu w ustawieniach ogólnych opcji "preferowana
    lokalizacja instalacji->karta SD" - fotki instalują się w folderze
    DCIM->camera, który system sam utworzył.

  • 16. Data: 2013-03-11 09:06:29
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-10 18:31, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości

    > Nie zrozumiałeś prostego pytania. Pytałem o producenta sprzętu, a nie
    > systemu.

    Zrozumiałem, ale uznałem że takie ustawienia to raczej sprawa systemu, a
    nie sprzętu. :-)

  • 17. Data: 2013-03-11 09:08:03
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-09 10:12, m4rkiz pisze:
    > "Trybun" <i...@y...com> wrote in message
    >
    > nie system tylko aplikacje aparatu
    >
    > jezeli producent twojego telefonu faktycznie wykastrowal owa aplikacje
    > z tej funkcjonalnosci (i nie masz mozliwosci wyboru tej sciezki w menu
    > aplikacji) to uzyj innej, nie polece jakiej bo wersje systemu i rodzaj
    > telefonu trzymasz w tajemnicy

    I zrobił to od razu w dwu różnych urządzeniach? Moje urządzenia to
    telefon Alcatel i tablet Huawei. Może znaczenie ma to że ja je kupowałem
    w sklepie, a nie w firmie telekomunikacyjnej? Bo takie firmy to prawie
    zawsze dodają swoja nakładkę na oryginalny system.. I tu może być pies
    pogrzebany. Może oryginalny Android jest pozbawiony takiej obsługi
    aparatu, i dopiero te nakładki to zmieniają..?

  • 18. Data: 2013-03-11 12:05:18
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Dlaczego ja użytkownik nie mogę mieć wpływu na to gdzie aparat ma
    > zapisywać fotki?? Przecież taką możliwość ma nawet bez systemowy
    > Samsung!..

    No proszę a mój samsung ma opcję wyboru zapisu w pamięci wew albo zew ...
    sam sobie wybieram gdzie chcę.

  • 19. Data: 2013-03-11 12:08:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Zrozumiałem, ale uznałem że takie ustawienia to raczej sprawa systemu, a
    > nie sprzętu. :-)

    Sprawa producenta sprzętu który programuje system do własnych potrzeb i
    jeden sprzęt może mieć taką opcję a drugi nie jak producent leniwy.

  • 20. Data: 2013-03-11 12:20:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Trybun nabazgrał(a):

    > Jak zmusić ten system do zapisywania zrobionych fotek i filmów na karcie
    > pamięci?

    O tak:

    http://img687.imageshack.us/img687/831/screenshot201
    3031112124.jpg