  • 31. Data: 2014-07-29 23:29:43
    Temat: Re: Fotka krajobrazowa - co byście zmienili w niej?
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-07-29 21:52, JD wrote:
    > Skoro pojawiły się już gnioty, jako przykłady,
    > to dodam swojego, całkiem przypadkiem skojarzonego:
    >
    > http://jacek3d.deviantart.com/art/A-Jac-021-3-471653
    131?ga_submit_new=10%253A1406663093&ga_type=edit&ga_
    changes=1&ga_recent=1

    To g... w górnej części ramki to po co jest?

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 32. Data: 2014-07-31 16:37:43
    Od: XX YY <f...@g...com>

    problem nie polega na tym, ze absolutny dyletant bez pojecia i umiejetnosci udziela
    porad . problem polega na tym , ze ktos moze brac te rady powaznie.
    I w ten sposob zostaje rozpowszechniana dyletancja i idiotyzmy - czyli glupota jednch
    zostaje przenoszona na innych za posrednictwem internetu,

    daj sobie spokoj z poradami.
    tu sie nie warto zatzymac dluzej niz pol sekundy.
    zero inwencji , techniki , zero tresci.

    jedyne uzasadienie dla pokazania czegos takieg to tzw "robienie sobie jaj " albo "
    rzniecie glupa " - dla zabawy . chyba ze nie robisz tego dla zabawy tzn to rzeniecie
    glupa byloby serio.

  • 33. Data: 2014-07-31 20:52:14
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-07-31 16:37, XX YY pisze:
> [...]
    rzniecie glupa " - dla zabawy . chyba ze nie robisz tego dla zabawy tzn to rzeniecie

    Taa , spodziewałem się , nawet przecinki zacznę stawiać jak ty ,
    Nic nie zrozumiałeś.

    JD

  • 34. Data: 2014-08-01 06:04:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Am Donnerstag, 31. Juli 2014 20:52:14 UTC+2 schrieb JD:

> [...]
    rzeniecie glupa byloby serio.

    > Taa , spodziewałem się , nawet przecinki zacznę stawiać jak ty ,

    wiesz po czym poznaje natychmiast rosyjskich troli komentujacych w polskim
    intenrnecie artykuly na temat wydarzen na ukrainie?

    po bezblednym stawianiu przecinkow, starannej , gramatycznej pisowni.
    to jest jezyk wyuczony. Tylko rodowity polak , majacy jezyk polski we krwi potrafi
    robic charakterystyczne tylko polakowi bledy. Umiejetnosc niestosowania sie do
    ortodoksyjnych zasad jest wyzsza forma znajomosci jezyka. To jest to, czego sie w
    szkole nie nauczysz. Tego nie sqmasz.

    jesli po kilkunastu latach fotografowania i udzielania porad robisz takie zdjecia to
    znaczy ze jestes kompletnym beztalenciem . mnie to kompletnie nie obchosdzi i zwisa
    mi to calkowice.
    ale jesli starsz sie innych strofowac , pouczac to jest to zwyklym oszustwem i
    naduzyciem.

    mam prosty zwyczaj - ilustrowania moich wypowiedzi - ze wzgledu na szacunek do
    czytajacych , ktorrzy dzieki temu natychmiast moga sobie wyorobic poglad na temat
    wagi i wartosci wypowisdzie.

    jesli robisz rzeczy na poziomie absolutnego dyletanctwa i pouczasz innych to jest to
    jak napisalem zwykle oszustwo z twojej strony.

  • 35. Data: 2014-08-02 10:26:54
    Od: gowit <w...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 lipca 2014 21:47:21 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > Witam,
    >

    > Będąc na spontanicznym spacerze zrobiłem niemniej spontaniczne zdjęcie.
    >
    > Ofiarą padł fotograficznie wyświechtany zachód słońca.
    >

    > https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7VHRzeXF
    mblFMWjQ/edit?usp=sharing

    Jeśli mogę to zamieszczam moją własną wersję tej fotki. Nie wiem czy to jest dobrze
    czy fatalnie , ale to jest moja wersja i "tej wersji będę się trzymał" :-)

    https://galeria.nazwa.pl/zp-core/full-image.php?a=ek
    sperymenty&i=ddcc9333b666d93299c7c2325503cdcc.jpg&q=
    100

  • 36. Data: 2014-08-02 13:27:40
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-08-02 10:26, gowit wrote:
    > Nie wiem czy to jest dobrze czy fatalnie

    > https://galeria.nazwa.pl/zp-core/full-image.php?a=ek
    sperymenty&i=ddcc9333b666d93299c7c2325503cdcc.jpg&q=
    100

    Fatalnie.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 37. Data: 2014-08-02 16:57:35
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-08-02 10:26, gowit pisze:
> [...]
    >
    > https://galeria.nazwa.pl/zp-core/full-image.php?a=ek
    sperymenty&i=ddcc9333b666d93299c7c2325503cdcc.jpg&q=

    Gdy klikam na link, to jestem pytany o login i hasło...

    Marek

  • 38. Data: 2014-08-03 00:57:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <p...@s...com> napisał w wiadomości

    sperymenty&i=ddcc9333b666d93299c7c2325503cdcc.jpg&q=
    100
    > Gdy klikam na link, to jestem pytany o login i hasło...

    Ja też. Ciekawe zatem na jakiej podstawie kolega Kosewski ocenił fotkę :-)

  • 39. Data: 2014-08-03 08:47:52
    Temat: Re: Fotka krajobrazowa - co by?cie zmienili w niej?
    Od: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>

    On 2014-08-03 00:57, Robert Tomasik wrote:
    > Ja też. Ciekawe zatem na jakiej podstawie kolega Kosewski ocenił fotkę :-)

    Właśnie na tej.

    Trudno się domyślić, nie?

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski

  • 40. Data: 2014-08-03 09:41:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Kosewski" <p...@m...nowhere> napisał w
    wiadomości news:53dddae6$0$2245$65785112@news.neostrada.pl...

    > Właśnie na tej.
    > Trudno się domyślić, nie?

    Trudno. Ja raczej sie domyśliłem, że dla zasady krytykujesz nawet nei
    patrząc.