  • 1. Data: 2009-12-11 09:47:01
    Temat: Forum na vertrigo i mały(?) problem ( phpBB by Przemo)
    Od: pasożyteczny <a...@g...com>

    Witam!
    Pobrałem forum phpBB modified by Przemo, zainstalowałem na Vertrigo, gdzie
    sobie poustawiałem to co chciałem ( i jak się okazało to co nie chciałem). W
    okienku localhost w konfiguracji było 127.0.0.1 ja zmieniłem na nazwę domeny
    pod jaką ma forum działać w przyszłości. Teraz nie mogę zalogować się do
    forum uruchomionego na vertrigo. w przegladarce wpisuję
    http://127.0.0.1/forum/ i forum startuje, jednak przy logowaniu w pasku
    adresu przeglądarki zamiast 127.0.0.1 pojawia się nazwa mojej domeny i
    oczywiście pojawia się bład 404 bo takiej domeny na zadnym serwerze nie ma.
    Chciałbym powrócić do stanu kiedy mogę zalogować się do panelu admina w
    forum na vertrigo. I dalej pracować lokalnie. Proszę o informację w jaki
    sposób mogę powrócić do stanu poprzedniego. Może da się jakiś plik ręcznie
    wyedytować?
    Gorg

  • 2. Data: 2009-12-11 10:06:55
    Od: pasożyteczny <a...@g...com>

    Użytkownik "pasożyteczny" <a...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > sposób mogę powrócić do stanu poprzedniego. Może da się jakiś plik ręcznie

    Pomyłka, przepraszam w okienku nazwa domeny wpisałem domene a nie w okienku
    localhost
    Gorg

  • 3. Data: 2009-12-12 00:51:36
    Od: Colin <m...@g...com>

    On 2009.12.11 10:47, pasożyteczny wrote:
> [...]
    > na vertrigo. I dalej pracować lokalnie. Proszę o informację w jaki
    > sposób mogę powrócić do stanu poprzedniego. Może da się jakiś plik

    Do C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts dopisz
    127.0.0.1 twojadomena.com
    i po wejściu na domenę włączy się twoje forum, gdzie będziesz mógł
    zmienić konfigurację.