  • 1. Data: 2009-12-11 19:03:36
    Temat: Opera 10
    Od: "Ramid" <r...@g...pl>

    Przepraszam jesli NTG ale moze Forumowicze zechca mi pomoc. Otoz chcialem
    spytac czy ew. mozna w Operze zainstalowac cos w rodzaju "No scripts" tak jak
    instaluje sie to w Firefoxie. Chodzi o blokade wyskakujacych okienek
    reklamowych. I druga sprawa to jak zrobic zeby po prawej stronie byl pionowy
    suwak przesuwania strony abym nie musial koleczkiem myszy sie poslugiwac?
    Dzieki z gory
    Pzdr
    Ramid

  • 2. Data: 2009-12-11 22:25:21
    Temat: Re: Opera 10
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Ramid wrote:
    > Przepraszam jesli NTG ale moze Forumowicze zechca mi pomoc. Otoz chcialem
    > spytac czy ew. mozna w Operze zainstalowac cos w rodzaju "No scripts" tak jak
    > instaluje sie to w Firefoxie.

    F12 -> Włącz obsługę JavaScript

  • 3. Data: 2009-12-12 11:44:25
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 11 Dec 2009 19:03:36 +0000 (UTC), Ramid napisał(a):

> [...]
    > instaluje sie to w Firefoxie. Chodzi o blokade wyskakujacych okienek

    Opera domyślnie blokuje wyskakujące okienka.
    Jeśli tego nie robi, to wejdź do menu Narzędzia -> Szybka konfiguracja i
    tam możesz zmienić opcje dla wyskakujących okienek.

    > I druga sprawa to jak zrobic zeby po prawej stronie byl pionowy
    > suwak przesuwania strony abym nie musial koleczkiem myszy sie poslugiwac?

    Jeżeli jakimś cudem nie widzisz paska przewijania strony, to przejdź do
    menu Narzędzia -> Preferencje -> Zaawansowane -> Przeglądanie i tutaj
    zaptaszkuj "Pokaż paski przewijania" :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-12-12 17:17:31
    Od: "Ramid" <r...@g...pl>

    Kapselku bardzo Ci dziekuje za pomoc. No wlasnie o to wszystko mi chodzilo.
    Pzdr i dzieki
    Ramid

  • 5. Data: 2009-12-12 17:41:22
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sat, 12 Dec 2009 17:17:31 +0000 (UTC), Ramid napisał(a):

    > Kapselku bardzo Ci dziekuje za pomoc. No wlasnie o to wszystko mi chodzilo.
    > Pzdr i dzieki
    > Ramid

    Kłaniam się do stópek ;)

    --