  • 1. Data: 2011-07-28 09:30:14
    Temat: Fortepiany spadające z nieba na drogę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Jak ktoś się zarzekał i myślał, że to niemożliwe, to powinien zmienić
    zdanie.
    Co prawda jeszcze nie fortepian, ale tapczan gabarytami go przypomina.

    218,Zrzucili_tapczan_na_rozpedzony_samochod.html

  • 2. Data: 2011-07-28 11:33:47
    Temat: Re: Fortepiany spadające z nieba na drogę
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-28 09:30, Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10019
    218,Zrzucili_tapczan_na_rozpedzony_samochod.html

    Tytuł artykułu IMHO kretyński. "Żartowniś" to spuści powietrze z opony,
    a to co te głąby zrobiły to podpada pod "spowodowanie katastrofy w ruchu
    lądowym". Przecież gdyby spadło na auto a nie przed, gdyby jechało
    więcej samochodów... szkoda słów.

    --
    MZ

  • 3. Data: 2011-07-28 12:04:01
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 09:30:14 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10019
    218,Zrzucili_tapczan_na_rozpedzony_samochod.html

    Jeżeli chodzi powyższe zdarzenie to z relacji świadka jest inny cytat:

    "Prócz tapczana było kilka innych rzeczy jak palety i różne elementy, które
    z dużym prawdopodobieństwem zostały zgubione (wypadły) z samochodu
    ciężarowego w tym właśnie miejscu."

    No ale dziennikarz wie swoje.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 4. Data: 2011-07-28 12:09:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > które
    > z dużym prawdopodobieństwem zostały zgubione (wypadły) z samochodu

    Znaczy na tym wiadukcie, czy sugerujesz że dziennikarz wymyślił sobie lot z
    wiaduktu?

  • 5. Data: 2011-07-28 12:32:09
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 28.07.2011 09:30, Cavallino pisze:
> [...]
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10019
    218,Zrzucili_tapczan_na_rozpedzony_samochod.html

    BYŁO! ;) Mój wątek "Kanapę/fotel komuś?" z marca 2008 :P

    S.

  • 6. Data: 2011-07-28 12:33:51
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    218,Zrzucili_tapczan_na_rozpedzony_samochod.html
    > BYŁO! ;) Mój wątek "Kanapę/fotel komuś?" z marca 2008 :P

    I też nie do końca było śmieszne. :/

    S.

  • 7. Data: 2011-07-28 13:10:47
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 12:09:34 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Znaczy na tym wiadukcie, czy sugerujesz że dziennikarz wymyślił sobie lot z
    > wiaduktu?

    Nie wiem czy spadło z wiaduktu czy z samochodu ale funkcjonariusz wskazuje,
    że te rzeczy wyleciały z samochodu (źle zabezpieczony ładunek). A nie jak
    dziennikarz napisał że ktoś specjalnie (dla zabawy) zrzucił z wiaduktu.

  • 8. Data: 2011-07-28 13:12:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > że te rzeczy wyleciały z samochodu (źle zabezpieczony ładunek). A nie jak
    > dziennikarz napisał że ktoś specjalnie (dla zabawy) zrzucił z wiaduktu.

    Czyli sugerujesz że dziennikarz wymyślił lot z wiaduktu?
    Wykluczyć tego nie idzie niestety.
    Ale coś mi się wierzyć nie chce.

  • 9. Data: 2011-07-28 15:04:46
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 28 Jul 2011 13:12:33 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Czyli sugerujesz że dziennikarz wymyślił lot z wiaduktu?
    > Wykluczyć tego nie idzie niestety.
    > Ale coś mi się wierzyć nie chce.

    Dziennikarz wymyślił że ktoś sobie zrobił żart i zrzucił ładunek.
    Natomiast objawy wskazują, że prawdopodobnie komuś wyleciał ładunek z
    samochodu. Czy to jadącego na wiadukcie czy jadącego pod wiaduktem.

  • 10. Data: 2011-07-28 15:42:14
    Temat: Re: Fortepiany spadające z nieba na drog
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "huri_khan" <s...@s...pl> wrote in message
    > Dziennikarz wymyślił że ktoś sobie zrobił żart i zrzucił ładunek.
    > Natomiast objawy wskazują, że prawdopodobnie komuś wyleciał ładunek z
    > samochodu. Czy to jadącego na wiadukcie czy jadącego pod wiaduktem.

    Jeszcze jest mozliwa wersja, ze spadlo z ciezarowki i spokojnie lezalo, a
    kobita zeznala ze "nagle tuz przed nia sie znalazlo na drodze" ;-)
    Ale w radiu dzis podawali, ze policja poszukuje swiadkow, tego, jak ktos
    zrzucil kanape z wiaduktu....

    --
    Axel