  • 21. Data: 2009-07-14 19:04:19
    Temat: Re: Formatowanie baterii.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Akarm" news:h3frkf$k2n$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > A mógłbyś wyjaśnić, co twoje pytanie ma wspólnego z tematem, czyli
    > formatowaniem baterii?

    Formatuje się dysk twardy w kompie, a baterię się FORMUJE!

  • 22. Data: 2009-07-14 20:45:11
    Temat: Re: [OT] Formatowanie baterii.
    Od: "Marian" <krańtór@póćżtą.óńęt.pł>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Ale co, chcesz formatować tylko katalog główny? Taki nie działa, jeśli już
    > to:
    > format c: /q
    >
    > JoteR

    No, jasne!

    --
    M.

  • 23. Data: 2009-07-14 21:26:26
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Darek napisał:

    > Tylko że na opakowaniu na tej baterii jest rzeczywiście napisane o
    > formatowaniu a nie formowaniu i dziwne jest do mnie mieć pretensje skoro
    > sama firma tak pisze.

    Oczywiście. Przecież nie można mieć pretensji, że ktoś nie przebrnął jeszcze
    przez szkołę podstawową. Ale powinien posłuchać tych, którzy podstawówkę
    mają za sobą.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 24. Data: 2009-07-14 21:30:44
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Darek napisał:
    > Użytkownik "Akarm" napisał

    > Ma tyle wspólnego że nowa bateria wymaga formatowania.

    Nie.
    Formatowanie (czyli nadanie odpowiedniego kształtu) zostało przeprowadzone w
    wytwórni. Ty tej baterii już nie przytniesz na inny wymiar.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 25. Data: 2009-07-14 22:09:24
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Akarm:
    > Nie.
    > Formatowanie (czyli nadanie odpowiedniego kształtu) zostało przeprowadzone
    > w wytwórni. Ty tej baterii już nie przytniesz na inny wymiar.

    Idąc Twoim tokiem rozumowania: nie sformatujesz twardego dysku, bo nie
    nadasz mu nowego kształtu.
    Kończ Waść...

    --
    wo_Ohoo!

  • 26. Data: 2009-07-15 09:17:54
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 14 Lip, 14:09, "Darek" <a...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Ma tyle wspólnego że nowa bateria wymaga formatowania.
    Tylko starego typu.
    Przede wszystkim zacznij od informacji, jaka to bateria którą masz:
    NiMH? LiJon? LiPolymer?
    Jak już tu napisano w/w akumulatorki nie wymagają formowania, jedynie
    2-3 krotne ZWYKŁE ładowanie doprowadzi do maksymalnej pojemności.
    Prawdopodobnie jakiś badziewny importer napisał to na nalepce żeby
    przy reklamacji zwalić zrąbaną baterię na złe "formatowanie", czyli na
    Ciebie :-)))
    Pozdr. - J
    ----------------------
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 27. Data: 2009-07-18 11:43:48
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    woohoo napisał:
    > Akarm:
    > Idąc Twoim tokiem rozumowania: nie sformatujesz twardego dysku, bo nie
    > nadasz mu nowego kształtu.

    ?
    Przecież dysk nie będzie przydatny jeśli się go nie podzieli na odpowiednie
    sektory i nie nada im się właściwego formatu. Możesz zapytać kogoś
    starszego, np. kolegę, który już miał w szkole zajęcia z komputerem.

    > Kończ Waść...

    Noo! Toś dopiero błysnął!
    Jest takie stare porzekadło: "jeśli nie potrafisz, nie pchaj sie na afisz".
    Żeby następnym razem się nie ośmieszać, najpierw sprawdzaj, czy wiesz co
    piszesz...

    Dla wyjatkowo odpornych na wiedzę, wszelkiej maści nieuków, matołów
    uważających, że są wszystkowiedzący:
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=format
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=formatowa%E6
    Wydaje mi się, że dosyć przystepnie i zwięźle.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 28. Data: 2009-07-18 12:40:24
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > To czemu na opakowaniu napisane jest że bateria wymaga formatowania ? Ja
    > chyba tego nie wymyśliłem :)

    Ale wymyślił jakiś głąb. Akumulatory się formuje.
    neelix

  • 29. Data: 2009-07-18 12:43:01
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > to jest tak jak z cukrem waniliowym - a popatrz co pisze na opakowaniu...
    > tylko że każdy jest pewny że to cukier WANILIOWY i mało kto wie że ten
    > cukier nosi inną nazwę

    Wanilinowy i formowanie. Dla tych co piszą o akumulatorach widocznie słowo
    formowanie jest obce. Oni słyszeli tylko o formatowaniu i takiego używają
    nawet zamiast mycia kibla.
    neelix

  • 30. Data: 2009-07-18 12:44:02
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    >>

    > Tylko że na opakowaniu na tej baterii jest rzeczywiście napisane o
    > formatowaniu a nie formowaniu i dziwne jest do mnie mieć pretensje skoro

    Bądź mądrzejszy od nich.
    neelix