    From: Cezary Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
    Date: Wed, 07 Dec 2011 06:31:38 +0100

    W dniu 2011-12-06 19:06, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Cezary Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    > wiadomości news:jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl...

    > Skąd wiesz?

    Bo wiem :P bo 2 tygodnie wcześniej wsadziłem nowy, i regenerowałem
    alternator, poza tym prąd miał bo alarm go otwierał, klakson działał,
    radio grało :) Aku miał 12,6V ;P

    Pozdrawiam !

    PS:
    Elektryk dał prąd na stacyjkę z pominięciem kasety bezpieczników pod
    maską, zapalił wszystko normalnie działało ;)
    2 dni wcześniej coś jakby mi zalatywało smrodkiem elektryki jaranej, ale
    myślałem że to gdzieś od kogoś innego ;)