-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ford jednak g... wort ;)
Date: Tue, 6 Dec 2011 22:00:44 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 60
Message-ID: <jblv6j$4n3$1@mx1.internetia.pl>
References: <jbjgob$4t3$1@news.task.gda.pl> <jbjgta$9gt$1@node2.news.atman.pl>
<4edd5298$1@news.home.net.pl> <jbkje3$96u$1@mx1.internetia.pl>
<1syvo482z4gtl$.1u9qrfkc8uyku.dlg@40tude.net>
<jbkm4h$ohg$1@mx1.internetia.pl>
<k8ekhchidhif$.xrwuy9g5p44b.dlg@40tude.net>
<jbkp1l$8ld$1@mx1.internetia.pl> <jbktkj$8tu$1@mx1.internetia.pl>
<jbku6u$cc3$1@mx1.internetia.pl> <jbl03r$nen$1@mx1.internetia.pl>
<jbl1u6$5q3$1@mx1.internetia.pl> <jbl2o0$cke$1@mx1.internetia.pl>
<jblbqm$nkk$1@news2.ipartners.pl> <jblc1m$js8$5@node2.news.atman.pl>
<jbldhq$oiq$1@mx1.internetia.pl> <jblfvb$63s$1@mx1.internetia.pl>
<jblmbd$ec8$1@mx1.internetia.pl> <jblp1u$ugg$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-254-89-105.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1323204627 4835 77.254.89.105 (6 Dec 2011 20:50:27 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Dec 2011 20:50:27 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2418806
[ ukryj nagłówki ]> > Synchronizacja jest ważna, ale uszkodzenia wynikają z tego, że mechanizm
> > jest nietrwały.
>
> Nie mechanizm, a jego sterowanie.
Ja piszę o tradycyjnym rozrządzie.
Sterowanie paskiem jest nietrwałe?
> zwyczajnie uszkodzenie "cewki" sterującej otwieraniem zaworu.
Porównujesz uszkodzenie cewki, która nie ma ruchomych elementów
z paskiem gumowym?
Otóż informuję kolegę, że uszkodzenie cewki to prawdopodobieństwo 1%,
a paska 90%
> > - koszty ogromne (dodatkowe elementy, paliwo i serwis)
>
> Cóż, pisząc "ogromne" musiałbyś wskazać układ/system do którego to
> porównujesz (z danymi na które się powołujesz).
1) Mam uszkodzony silnik PSA 2.1 TD/LUCAS EPIC, bo poszedł rozrząd -
rozerwało gniazda popychaczy głowicy, dźwigienki zaworów itp.
2) Kupiłem inny silnik, który sprzedawca sprzedał jako sprawny.
Okazało się, że przeskoczył pasek o 1 ząbek od rozrządu-> przegrzany
silnik - głowica pęknięta
3) Kupiłem inny silnik, też "sprawny". Sprawdzam rozrząd - przestawiony o 4
ząbki,
połamane dźwigienki.
4) Silnik V6 3,2 FSI: przestawiony rozrząd na łańcuchu
5) Silnik V6 3,2 FSI nr 2 : rozerwany łańcuch, koło korektora przesunięcia
faz rozrządu
6) Silnik V6 3,2 FSI nr 3 w częściach: tłok obrócony po kolizji, głowica od
wałka pęknięta
7) Silnik V6 3,2 FSI nr 4 w częściach: korbowód zrobił dziurę w bloku,
rozrząd rozwalony
Koszty:
1-3 nie liczę, bo to "drobne" sumy 4 cyfrowe tylko.
4-7 koszty większe niż mój i Twój samochód, jak sądze razem wzięte.
Jeśli to nie są dla Ciebie koszty ogromne, to darujmy sobie dyskusje - nie
dorastam
Ci do pięt.
Chyba nie ma tu nikogo, kto powie, że lubi kupować pasek i kółka za xxx zł i
sobie go wymieniać,
bo tak trzeba.
A już z pewnością nie ma tu takiego, kto nie wymieni, a stanie mu się Bum za
XXXX zł.
Więc sam sobie odpowiedz, czy nie płacimy ogromnych kosztów za durne
rozwiązania, których bronisz.
--
-- .
pozdrawiam
Sylwester Łazar
http://www.alpro.pl
http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów
i projektowania PCB
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.11 22:59 marcin
- 07.12.11 06:31 Cezary Daniluk
- 07.12.11 09:25 Pa_blo
- 07.12.11 13:48 Jakub Witkowski
- 07.12.11 14:00 Jakub Witkowski
- 07.12.11 14:19 Jakub Witkowski
- 07.12.11 14:20 Jakub Witkowski
- 07.12.11 23:10 s2k
- 07.12.11 23:15 s2k
- 07.12.11 23:18 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 08.12.11 00:05 s2k
- 08.12.11 00:58 AZ
- 08.12.11 05:48 Karolek
- 08.12.11 18:02 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 09.12.11 17:10 Cezary Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual