  • Data: 2010-06-05 21:14:46
    Temat: Re: Fon z Androidem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 5 Jun 2010 22:23:49 +0200, Brzezi napisał(a):

    > Piszesz jakies maslo maslane zupelnie bez skladu.

    pozwolisz, że zostawię...

    > wmawial napisze jeszcze raz: na adroidzie, aplikacje nie dzialaja w
    > maszynie wurtualnej javy, nie sa juz aplikacjami javowymi, tylko sa
    > skonvertowane do zupelnie innego kodu i dzialaja w maszynie dalvik"
    >
    > Dalvik powstal jako zastepstwo javy, tzn inaczej: programujesz w javie,
    > kompilujesz do bytekodu javy, ale potem kod jest dalej procesowany i
    > z bytekodu javy zmienia sie w bytekod dalvik, jest to zupelnie inna maszyna
    > wirtualna

    eee... jjjasssne.. maszyna wirtualna javy która nie jest maszyną wirtualną
    javy tylko maszyna wirtualną ale nie javy tylko takiej innej javy.

    Nie chce mi sie kopać z koniem, wiesz? to do niczego nie prowadzi.

    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski