  • Data: 2010-06-05 21:50:21
    Temat: Re: Fon z Androidem
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sob, 05 cze 2010 o 23:40 GMT, Waldek Godel napisał(a):

    > Koniec kropka. Więcej nie karmię. Możesz sobie dalej tworzyć sztuczki
    > semantyczne, że jak się javę skompiluje w momencie startu, to będzie to już
    > natywne oprogramowanie linuxa, ale mnie w to bagno nie babraj.

    Wkleic potrafisz z sensem, jednak ciezko sie z Toba dyskutuje bo imputujesz
    ludziom cos czego nie napisali, i to juz nie pierwszy raz...

    Mimo wszystko ciagle twierdze, ze to co napisalem jest prawda, bo jezeli
    bytekod javy, przekonwertuje sie na kod .NET i uruchomi w maszynie .NET, to
    to bedzie juz wtedy .NET a nie java..., nie ma zanaczenia jezyk zrodlowy,
    tylko srodowisko uruchomieniowe

    Pozdrawiam
    Brzezi