  • 31. Data: 2012-02-13 14:26:59
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-02-13 14:23, Chris pisze:
    > Mumin nabazgrał(a):

    > Jest

    > Nie o ile nie jest to folia spożywcza z biedronki :)

    Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 32. Data: 2012-02-13 14:31:26
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-02-13, o godz. 14:38:48
    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > Jakbyś rozłożył zakup na 50 rat, albo przez 3lata zbierał kieszonkowe
    > to też byś owijał foliami :P

    Raczej nie ;-) Wyznaje zasade ze sprzet jest do uzywania a nie do
    trzymania w stanie fabrycznym. Po 2 latach i tak jego wartosc bedzie i
    tak mala niezaleznie czy bedzie porysowany czy tez nie.

    Zdrowko

  • 33. Data: 2012-02-13 14:36:17
    Od: atm <...@v...pl>

    > Dzięki, właśnie widzę, że ta Brando jest często polecana, tylko kiepsko
    > z dostępnością.

    Na Allegro jest jej calkiem sporo, wszystko jednak zalezy od rodzaju
    telefonu, ktory posiadasz.

  • 34. Data: 2012-02-13 14:38:00
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 15:26:39 +0100, Mumin napisał(a):

    > Dzięki, właśnie widzę, że ta Brando jest często polecana, tylko kiepsko
    > z dostępnością.

    Że co?????
    A gdzie to kiepsko? Zamawiasz od producenta i przychodzi pocztą. Zero
    problemu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 35. Data: 2012-02-13 14:48:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Raczej nie ;-) Wyznaje zasade ze sprzet jest do uzywania a nie do
    > trzymania w stanie fabrycznym. Po 2 latach i tak jego wartosc bedzie i
    > tak mala niezaleznie czy bedzie porysowany czy tez nie.

    Nareszcie głos rozsądku :))

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 36. Data: 2012-02-13 15:09:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin atm

    > Dokladnie i wg mnie ma sens czego potwierdzeniem jest porysowany gorilla
    > glass. Wole raz w czas wymienic folie niz podziwiac ryse na wlaczonym
    > ekranie i tyle.

    Jak dla mnie to możesz sobie ten telefon nosić nawet w styropianie i co
    wieczór modlić się do niego. :>

  • 37. Data: 2012-02-13 15:14:10
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-13 16:09, to wrote:
    > begin atm

    > Jak dla mnie to możesz sobie ten telefon nosić nawet w styropianie i co
    > wieczór modlić się do niego. :>

    Hmmm, czy to sa Twoje niezaspokojone potrzeby...? ;P
    Wiesz, zebym mial jeszcze telefon z jablkiem...no... cos by w tym moze
    bylo. Pewnie i odpowiednia aplikacja by sie znalazla. No ale Samsung? ;]

  • 38. Data: 2012-02-13 15:16:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-13 14:53, to pisze:
    > begin AL

    > Wręcz przeciwnie, na obudowie je często mocno widać, na ekranie, który
    > się świeci nie widać praktycznie w ogóle małych rysek. No chyba, że ktoś
    > ma hobby polegające na oglądaniu ekranu po światło i zliczania rysek, to
    > może faktycznie, jest to dla niego istotne.

    obudowa to rzecz drugorzedna - istotna byc moze jedynie ze wzgledu
    estetycznych.

    > A folia się nie rysuje? Nie dość, że obleśna to za chwile jest w dużo
    > gorszym stanie niż byłby ekran, trzeba znów wymieniać i tak w koło
    > macieju.

    mam folie od prawie roku i wyglada ta folia tak jak w dniu zalozenia.
    Nie odkleja sie na brzegach (w koncu mialaby prawo od wsuwania telefonu
    w futeral czy kieszen spodni/koszuli), nie ma zadnych babli czy innych
    czynnikow pogarszajacych widocznosc.

    Jakas 1 wieksza rysa na folii tylko (nie wiem, czy powstalaby rowniez na
    ekranie, gdyby folii nie bylo) - ale na chwile obecna nie przeszkadza. A
    jak zacznie - to zmienie folie i po klopocie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 39. Data: 2012-02-13 15:17:01
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-02-13 15:38, Waldek Godel pisze:

    > Że co?????
    > A gdzie to kiepsko? Zamawiasz od producenta i przychodzi pocztą. Zero
    > problemu.

    Pisałem po przejrzeniu Allegro - do mojego telefonu była tylko jedna
    oferta i to już zakończona. Ale ok, znalazłem poza Allegro.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 40. Data: 2012-02-13 15:20:33
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 16:17:01 +0100, Mumin napisał(a):

    > Pisałem po przejrzeniu Allegro - do mojego telefonu była tylko jedna
    > oferta i to już zakończona. Ale ok, znalazłem poza Allegro.

    shop.brando.com
    To naprawdę nie jest takie skomplikowane.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan