  • 21. Data: 2012-02-13 13:38:48
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > przeszkadzalo to w korzystaniu. Szybciej zmieniaem telefon. Mam przed
    > soba Google G2 (~2-letnie) i iPhone4 (~roczny) i przy noszeniu bez
    > zadnej folii w kieszeni nie ma problemu - sa jakies mikrorysy ale w
    > korzystaniu nie przeszkadzaja.

    Jakbyś rozłożył zakup na 50 rat, albo przez 3lata zbierał kieszonkowe to
    też byś owijał foliami :P

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 22. Data: 2012-02-13 13:39:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-02-2012 14:37, atm pisze:
    > Tak, masz racje.

    Ciesze się, że doszliśmy do porozumienia iż folie są bez sensu.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 23. Data: 2012-02-13 13:45:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-13 14:39, DoQ wrote:

    > Ciesze się, że doszliśmy do porozumienia iż folie są bez sensu.

    Moja radosc jest rownie ogromna.
    Ok, starczy juz tego sarkazmu. Ciekaw jestem skad sie bierze w tak wielu
    dyskusantach potrzeba nawrocenia na sile na wlasne poglady.
    Kazdy ma inne doswiadczenia, sprzet uzytkuje w nieco innych warunkach...
    ale nie, koniecznie trzeba wysmiac poglady innych bo przeciez samemu sie
    wie lepiej. No coz, gratuluje rowniez samozadowolenia.

  • 24. Data: 2012-02-13 13:51:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin atm

    > Ok, starczy juz tego sarkazmu. Ciekaw jestem skad sie bierze w tak wielu
    > dyskusantach potrzeba nawrocenia na sile na wlasne poglady.

    Na tym polega dyskusja. I nie na siłę, bo nikt do czytania nie zmusza.

  • 25. Data: 2012-02-13 13:53:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AL

    > nie trzeba (mowa o rysach na ekranie (nawet ze szkla gorillaglass). Na
    > obudowie nie przeszkadzaja tak jak na ekranie.

    Wręcz przeciwnie, na obudowie je często mocno widać, na ekranie, który
    się świeci nie widać praktycznie w ogóle małych rysek. No chyba, że ktoś
    ma hobby polegające na oglądaniu ekranu po światło i zliczania rysek, to
    może faktycznie, jest to dla niego istotne.

    > jak dasz porzadna folie (jeszcze z ded. wycieciami dla danego telefonu)
    > to nawet bedzie Ci ciezko rozpoznac, czy jest zalozona czy nie. A folia
    > zawsze jednak ochroni ekran i w niczym nie przeszkadza (katy widzenia,
    > kolory, czulosc na dotyk).

    A folia się nie rysuje? Nie dość, że obleśna to za chwile jest w dużo
    gorszym stanie niż byłby ekran, trzeba znów wymieniać i tak w koło
    macieju.

  • 26. Data: 2012-02-13 13:57:01
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-13 14:51, to wrote:
    > begin atm

    > Na tym polega dyskusja. I nie na siłę, bo nikt do czytania nie zmusza.

    Na nawracaniu na sile i braku poszanowania dla cudzych pogladow? Jesli
    tak to swego czasu zapoznalem sie z inna definicja dyskusji.

  • 27. Data: 2012-02-13 13:58:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-02-2012 14:45, atm pisze:
    > Moja radosc jest rownie ogromna.
    > Ok, starczy juz tego sarkazmu. Ciekaw jestem skad sie bierze w tak wielu
    > dyskusantach potrzeba nawrocenia na sile na wlasne poglady.

    No właśnie, dlaczego na siłę i sarkastycznie usiłujesz przekonać mnie do
    zastosowania folii?

    > Kazdy ma inne doswiadczenia, sprzet uzytkuje w nieco innych warunkach...
    > ale nie, koniecznie trzeba wysmiac poglady innych bo przeciez samemu sie
    > wie lepiej. No coz, gratuluje rowniez samozadowolenia.

    Dziękuję.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 28. Data: 2012-02-13 13:59:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin atm

    > Na nawracaniu na sile i braku poszanowania dla cudzych pogladow? Jesli
    > tak to swego czasu zapoznalem sie z inna definicja dyskusji.

    Nikt tu nikogo nie nawraca na siłę. Pytanie było o to czy folia ma sens.
    Dyskusja polega na wymianie poglądów na ten temat.

  • 29. Data: 2012-02-13 14:17:24
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-13 14:59, to wrote:
    > begin atm

    > Nikt tu nikogo nie nawraca na siłę. Pytanie było o to czy folia ma sens.
    > Dyskusja polega na wymianie poglądów na ten temat.

    Dokladnie i wg mnie ma sens czego potwierdzeniem jest porysowany gorilla
    glass. Wole raz w czas wymienic folie niz podziwiac ryse na wlaczonym
    ekranie i tyle.

  • 30. Data: 2012-02-13 14:26:39
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-02-13 13:41, atm pisze:

    > Palcem sie nie porysuje ale juz zawartoscia kieszeni jak najbardziej i
    > nie musza to byc klucze czy monety. Kiedys palmtopy byly sprzedawane z
    > klapka (np Palm) lub futeralem (np hp) co skuczenie chronilo przed
    > przypadkowym porysowaniem (choc nie przed rysikiem jak zauwazyl Waldek).
    > Folia nie wplywa na "dotykowosc" ekranu, sugerowalbym jednak drozsze, te
    > tansze nie zawsze sa idealnie przezroczyste i "clear" ze tak powiem.
    > Z przyzwyczajenia z dawnych czasow uzywam Brando ultraclear i jestem
    > bardzo zadowolony.

    Dzięki, właśnie widzę, że ta Brando jest często polecana, tylko kiepsko
    z dostępnością.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin