  • 41. Data: 2012-02-13 15:33:58
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AL

    > mam folie od prawie roku i wyglada ta folia tak jak w dniu zalozenia.
    > Nie odkleja sie na brzegach (w koncu mialaby prawo od wsuwania telefonu
    > w futeral czy kieszen spodni/koszuli), nie ma zadnych babli czy innych
    > czynnikow pogarszajacych widocznosc.
    >
    > Jakas 1 wieksza rysa na folii tylko (nie wiem, czy powstalaby rowniez na
    > ekranie, gdyby folii nie bylo) - ale na chwile obecna nie przeszkadza. A
    > jak zacznie - to zmienie folie i po klopocie.

    Skoro nawet folia się nie rysuje, to tym bardziej ekran. Ludzie, myślcie.

  • 42. Data: 2012-02-13 15:42:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-13 16:33, to pisze:
    > begin AL

    > Skoro nawet folia się nie rysuje, to tym bardziej ekran. Ludzie, myślcie.

    no ale co - przeszkadza Ci to, ze ktos ma folie a Ty nie?
    Bo nie rozumiem twojego oburzenia.

    Per analogie mozna rowniez szerzyc krucjate typu: nie nosze telefonu w
    futerale, bo po co. Ale to chyba wybor indywidualny kazdego uzytkownika.

    Napisalem, ze mam folie na telefonie (na tablecie rowniez).
    W niczym to nie przeszkadza (wizualnie, nie pogarsza obrazu, etc) a
    zabezpiecza - byc moze na wyrost, ale czlowiek nigdy tego nie wie z gory.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 43. Data: 2012-02-13 15:46:33
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AL

    > no ale co - przeszkadza Ci to, ze ktos ma folie a Ty nie? Bo nie
    > rozumiem twojego oburzenia.

    W niczym mi nie przeszkadza, śmieszy mnie.

    PS. Z siedzeń w aucie też folii nie zdjąłeś?

  • 44. Data: 2012-02-13 16:03:26
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mumin" <m...@T...onet.pl> wrote in message
    > Czy jest sens naklejać folię ochronną na smartfona z dotykowym ekranem?

    najwyrazniej jest skoro sony ericsson fabrycznie klei folie na ekran
    a druga dodaje w pudelku

    osobiscie uzywam bo koszt zaden a ekran caly czas jak nowy

    > Chodzi mi o to czy taka folia nie osłabia reakcji ekranu na dotyk?

    w pojemnosciowych jest zazwyczaj kompletnie niezauwazalna

  • 45. Data: 2012-02-13 16:14:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-13 16:46, to pisze:
    > begin AL

    > W niczym mi nie przeszkadza, śmieszy mnie.

    a mnie smieszy twoja krucjata - tak jakbym kupil ta folie za twoje
    pieniadze i masz pretensje.

    > PS. Z siedzeń w aucie też folii nie zdjąłeś?

    sadze, ze ty z nimi jezdzisz (bo ja nawet pokrowcow nie uzywam mimo
    jasnej, nie skorzanej tapicerki :).
    Nawet by mi taki pomysl nie wpadl do glowy, ale widocznie znasz to z
    autopsji ;)
    - a tak nawiasem mowiac, to w ktorych autach - jak odbierasz go nowego z
    ASO - jest jeszcze folia na siedzeniach?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 46. Data: 2012-02-13 17:01:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-02-2012 17:14, AL pisze:
    > sadze, ze ty z nimi jezdzisz (bo ja nawet pokrowcow nie uzywam mimo
    > jasnej, nie skorzanej tapicerki :).

    On nie zakłada folii, a ty tak - dlaczego więc sugerujesz że ma niby ją
    mieć w samochodzie?

    > Nawet by mi taki pomysl nie wpadl do glowy, ale widocznie znasz to z
    > autopsji ;)

    A pokrowiec na samochód zakładasz?

    > - a tak nawiasem mowiac, to w ktorych autach - jak odbierasz go nowego z
    > ASO - jest jeszcze folia na siedzeniach?

    Możesz sobie zażyczyć aby nie pozbywali się fabrycznej, zawsze to
    oryginalna(!) folia i siedzenia nie zniszczą się.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 47. Data: 2012-02-13 17:20:46
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2012-02-13 17:03, m4rkiz pisze:

> [...]
    >
    > osobiscie uzywam bo koszt zaden a ekran caly czas jak nowy
    >

    > w pojemnosciowych jest zazwyczaj kompletnie niezauwazalna

    Mam właśnie SE Neo V, ale nie mam żadnej folii, ani na ekranie, ani w
    pudełku. Chyba, że właśnie jest tak niezauważalna na tym ekranie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 48. Data: 2012-02-13 17:26:30
    Od: b7008063 <b...@n...com>

    W dniu 2012-02-13 14:38, DoQ pisze:

    > Jakbyś rozłożył zakup na 50 rat, albo przez 3lata zbierał kieszonkowe to
    > też byś owijał foliami :P

    Znasz to z autopsji:)

  • 49. Data: 2012-02-13 17:28:13
    Od: b7008063 <b...@n...com>

    W dniu 2012-02-13 16:20, Waldek Godel pisze:

    > To naprawdę nie jest takie skomplikowane.

    Co nie jest takie skomplikowane?

  • 50. Data: 2012-02-13 17:31:26
    Od: Nasrallah al Interneth <n...@c...com>

    W dniu 2012-02-13 16:33, to pisze:
    > begin AL

    > Skoro nawet folia się nie rysuje, to tym bardziej ekran. Ludzie, myślcie.

    Ludzie myślą. Folia to nie ekran myślicielu