  • 271. Data: 2012-02-17 17:50:50
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-17 17:31, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > Ile zaczekasz ? 5..10 lat temu identyczną dyskusję prowadziłem na
    > pdaclub. I ja i fanatycy folii czy zwykli handlarze to samo dokładnie
    > pisali co dzisiaj. Nadal mam ówczesne telefony i nadal nie mają
    > porysowanych ekranów.

    no ten gosc zaczal narzekac po 8 miesiacach uzywania:
    http://www.youtube.com/watch?v=MNojdER7-Sk&feature=r
    elated

    > Normalne zużycie. Żadne ryski od kluczy. 4 lata wystarczą.

    albo masz farta albo plastikowe klucze ;)
    (patrz przyklad wyzej)
    albo rysy Ci po prostu nie przeszkadzaja

    > Folię nalepisz na obudowę ?

    nie toleruje kondonikow czy innych ochraniaczy pedelkowych etc - bo
    normalnie szpeca i utrudniaja obsluge (tym bardziej, ze mam klawiature
    wysuwana) - dodatkowo pogrubiaja jeszcze telefon.

    Gdyby folia szpecila i utrudniala obsluge w jakikolwiek sposob - tez bym
    jej nie naklejal.

    Zabawne, jak folia na ekranie budzi emocje.
    Ci co jej uzywaja i tak beda jej uzywac i vice versa.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 272. Data: 2012-02-17 18:33:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości grup
    Dnia 17.02.2012 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    >Ależ wy marudzicie, przecież są od dawna są robione telefony bardziej
    >odporne między innymi na wodę. Miały i mają nabywców.

    Sa, ale dostepnosc ich jest ograniczona.
    Wiec majac do wyboru - kupic drogi i odporny bo raz na 100 lat wpadnie
    do kibla lub nosic w worku, fajny futeral pozostaje ciekawa
    alternatywa.
    Ale takich nie ma, wiec kupilem worek na wodne zabawy :-)

    >Producenci pokrowców i torebek mają się dobrze.

    Robia to co jest im wygodnie, a niekoniecznie klientowi :-)

    J.

  • 273. Data: 2012-02-17 19:59:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > no ten gosc zaczal narzekac po 8 miesiacach uzywania:
    > http://www.youtube.com/watch?v=MNojdER7-Sk&feature=r
    elated

    Ale rozumiesz, że nie mam porysowanego ekranu telefonu używanego od
    przynajmniej 5-ciu lat ?

    > albo masz farta albo plastikowe klucze ;)
    > (patrz przyklad wyzej)
    > albo rysy Ci po prostu nie przeszkadzaja

    Chyba się pogubiłeś. Teraz było o rysach na obudowie a nie ekranie jak we
    wskazywanym materiale. Normalny telefon, zeszły sreberka, wykruszyło się
    trochę obudowy, klapce urwała nóżka itp itd. Ciężko tego nie zauważyć.
    Natomiast problemu rys nie ma choć zapewne jak się dokładniej przyjrzeć to
    jakieś rysy tam są. Na twoim materiale na ekranie też są, ale teoria, że
    przeszkadzają w oglądaniu byłaby naciągana o czym gościu zresztą tam mówi.

> [...]
    > jej nie naklejal.
    >
    > Zabawne, jak folia na ekranie budzi emocje.
    > Ci co jej uzywaja i tak beda jej uzywac i vice versa.

    Nie wiem dlaczego folia budzi u Ciebie emocje. Wydaje mi się, że po prostu
    nie umiesz przyjąć, że może nie ma problemu jaki podejrzewasz, że jest.

  • 274. Data: 2012-02-17 20:20:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 17:45:13 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Wszystkie telefony spadały mi wielokrotnie na chodnik. Raz między zamykające
    > się drzwi a ich futrynę. Innym razem klapą bagażnika przywaliłem bo
    > zapomniałem, że sobie na krawędzi położyłem i nie zauważyłem. Rozumiem, że
    > mogły się przełamać na pół, ale nadal działają. Więc jak ktoś twierdzi, że
    > folie bardzo potrzebne są to ja mówię, że zbyteczne są. Ciągle rozumiem, że
    > mimo wszystko miałem szczęście, ale gdybym chciał zabezpieczyć telefon to
    > bym mu futerał kupił a nie folię.

    no to powoli dochodzimy do porozumienia - sam widzisz ze zabezpieczenie
    telefonu to nie jest taki zly pomysl, ale w przypadku dotykowca futeral
    kiepsko zabezpiecza ekran.

    J.

  • 275. Data: 2012-02-17 20:23:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 15:00:39 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > No to może nie kupować takiego badziewia - wszystkie moje telefony z
    > ostatnich 7 lat wciąż są warte więcej. Te które jeszcze mam, nie liczac
    > tych, które już dawno sprzedałem w dobrej cenie.

    zazwyczaj oznacza to ze straciles jeszcze wiecej niz on na "badziewiu" :-)

    J.

  • 276. Data: 2012-02-17 20:32:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 18:50, AL pisze:

    > Zabawne, jak folia na ekranie budzi emocje.

    Chyba u Ciebie i reszty jej wielbicieli...

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 277. Data: 2012-02-17 20:36:40
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 18:21:31 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > To bardzo ciekawe. Może przybliżysz jaki to telefon sprzed 7 lat jest ciągle
    > więcej warty ? Może jakiś egzemplarz muzealny ?

    Nokia 6310i choćby.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 278. Data: 2012-02-17 20:37:48
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 18:09:25 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Że jakieś pole wytwarzają ? Dobrą aurą otaczają ?

    Jak kiedyś spotkasz troskliwych panów zarośniętych inaczej w odświętnych
    produktach Nike i Rebooka to też cię dobrą aurą otoczą. I nie tylko.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 279. Data: 2012-02-17 22:05:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-17 21:32, DoQ pisze:

    > Chyba u Ciebie i reszty jej wielbicieli...

    gdyby u osob nie noszacych folii nie budzila, to by tak bardzo nie
    pielgrzymowali za jej zniesieniem ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 280. Data: 2012-02-17 22:30:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 23:05, AL pisze:
    > gdyby u osob nie noszacych folii nie budzila, to by tak bardzo nie
    > pielgrzymowali za jej zniesieniem ;)

    Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post tego wątku i zastanów się jeszcze
    raz nad tym co napisałeś.

    --
    pozdr. Rzędzimir