  • 281. Data: 2012-02-18 08:29:34
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-13 18:01, DoQ pisze:
    > W dniu 13-02-2012 17:14, AL pisze:

    Mam samsunga solid b2710, po ok. 2 latach przy słabszym podświetleniu
    nic na wyświetlaczu nie widać, dopiero przy maksymalnym można odczytać.
    żałuję że nie nakleiłem po zakupie folii. Telefon noszę w kieszeni z
    kluczami, bo dla mnie telefon to urządzenie do dzwonienia, nie muszę się
    zastanawiać gdzie dać klucze bo mam ajfona i nie mogę go dać z niczym
    innym do kieszeni

    > Możesz sobie zażyczyć aby nie pozbywali się fabrycznej, zawsze to
    > oryginalna(!) folia i siedzenia nie zniszczą się.

    złe porównanie, porównaj to do przedniej szyby - źle się jeździ ze
    strasznie porysowaną, przy czym nie nakleja się na nią folii bo zawsze
    można ją wymienić na nową, z resztą rysy to nie największy problem w
    przedniej szybie. Mi nie przeszkadzają rysy czy wgięta maska w moim
    aucie, za to pęknięta czy bardzo porysowana przednia szyba (lub
    chociażby brudna) przeszkadza mi w jeździe (a porysowany wyświetlacz
    wygląda właśnie jak ta brudna szyba)

    Lukasz

  • 282. Data: 2012-02-18 08:35:45
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > no to powoli dochodzimy do porozumienia - sam widzisz ze zabezpieczenie
    > telefonu to nie jest taki zly pomysl, ale w przypadku dotykowca futeral
    > kiepsko zabezpiecza ekran.

    Jak kiepsko ?

  • 283. Data: 2012-02-18 08:40:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Nokia 6310i choćby.

    1. Myślałem, że mówimy o dotykowych
    2.
    http://allegro.pl/nokia-6310i-nowa-super-cena-gwaran
    cja-legenda-i2106374013.html
    nowa 119zł, to ile kosztuje 7-letnia ?

  • 284. Data: 2012-02-18 09:01:55
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał:

    > http://allegro.pl/nokia-6310i-nowa-super-cena-gwaran
    cja-legenda-i2106374013.html
    > nowa 119zł, to ile kosztuje 7-letnia ?

    Masz olej czy Ci dolać w miejsce gdzie każdy homosapiens ma mózg? Weź poczytaj
    opis, regulamin, a później możesz dalej robić z siebie idiotę. 10-cio letnie w
    dobrym stanie nokie 6310i sprzedawałem pod koniec ubiegłego roku po 400pln.
    Nowe, z Niemiec, dodawane jako gratisy do mercedesów, poszły po 1000pln. Chcesz
    jeszcze bardziej się pogrążyć?

  • 285. Data: 2012-02-18 09:09:57
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-02-2012 10:01, Tomek pisze:
> [...]
    > ubiegłego roku po 400pln. Nowe, z Niemiec, dodawane jako gratisy do
    > mercedesów, poszły po 1000pln. Chcesz jeszcze bardziej się pogrążyć?

    Trzeba być nieźle zdesperowanym, albo mieć jakiś problem ze sobą żeby
    kupić ten telefon za 1000PLN.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 286. Data: 2012-02-18 10:13:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 10:09:57 +0100, DoQ napisał(a):

    > Trzeba być nieźle zdesperowanym, albo mieć jakiś problem ze sobą żeby
    > kupić ten telefon za 1000PLN.

    Z drugiej strony - ci ktorzy kupuja po tysiac raczej nie maja problemow ze
    soba - zarabiaja widac wiecej niz inni i ich stac :-)

    J.

  • 287. Data: 2012-02-18 10:14:43
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 10:09:57 +0100, DoQ napisał(a):

    > Trzeba być nieźle zdesperowanym, albo mieć jakiś problem ze sobą żeby
    > kupić ten telefon za 1000PLN.

    A jak trzeba być zdesperowanym, żeby za 40-letni samochód zapłacić bańkę
    zielonych?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 288. Data: 2012-02-18 10:24:07
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-17 23:30, DoQ pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz pierwszy post tego wątku i zastanów się jeszcze
    > raz nad tym co napisałeś.

    pytanie bylo o sens naklejania folii.

    Ja napisalem, ze mam bo widze w tym sens.
    Ty napisales, ze nie widzisz w tym sensu i nie widzisz sensu bym i ja
    widzial w tym sens ;)
    Czujesz roznice?

    Ja nie pielgrzymuje na Ciebie, ze Ty nie nosisz folii na wyswietlaczu
    (bo wali mnie, czy go bedziesz miec porysowany czy nie) - a ty wrecz
    przeciwnie (wmawiasz, ze skoro tobie sie nie porysowal to innym nie ma
    prawa rowniez).

    Folia poliweglanowa dobrej jakosci na ekran telefonu to koszt 5-10pln
    (max). Gdyby taka folia sie rysowala, podwijala (odklejala) - np. od
    noszenia w kieszeni, oslabiala obsluge ekranu to bym jej nie uzywal -
    jednak niczego takiego nie widac i nie odczuwa sie, ze ona tam jest.

    A pytajacy niech sam zdecyduje na podstawie przytoczonych - w najdluzym
    watku od jakiegos czasu na tej grupie - czy dla niego ma to sens czy nie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 289. Data: 2012-02-18 10:30:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2012 10:01:55 +0100, Tomek napisał(a):
    cja-legenda-i2106374013.html

    > Masz olej czy Ci dolać w miejsce gdzie każdy homosapiens ma mózg? Weź poczytaj
    > opis, regulamin, a później możesz dalej robić z siebie idiotę.

    Ale o co chodzi, co zlego z opisem czy regulaminem ?

    Moze po prostu zabraklo juz chetnych na kupowanie najprostszego telefonu za
    500-1000zl ? a nie, nie zabraklo
    http://allegro.pl/nowy-nigdy-nieuzywany-telefon-noki
    a-6310i-z-polski-i2097225324.html

    Mysle ze te galaz watku mozemy jednak pominac - chyba ze zna ktos inne
    przyklady az tak kultowych telefonow :-)

    J.

  • 290. Data: 2012-02-18 11:39:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-02-2012 11:14, Waldek Godel pisze:
    > A jak trzeba być zdesperowanym, żeby za 40-letni samochód zapłacić bańkę
    > zielonych?

    I oni kupują te samochody do codziennych dojazdów do pracy?

    --
    pozdr. Rzędzimir