  • 261. Data: 2012-02-17 16:35:00
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > wiesz niektore telefony maja taka opcje,

    Czytałem już, że ta folia co mi się porysowała niewłaściwa jest. Pewnie
    dlatego niewłaściwa, że rysuje się bardziej od ekranu. Teraz, że nie mogę
    kłaść ekranem do stołu. A ja tak kładę i nic.

  • 262. Data: 2012-02-17 16:37:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-17 17:26, kakmar wrote:

    > Ależ wy marudzicie, przecież są od dawna są robione telefony bardziej
    > odporne między innymi na wodę. Miały i mają nabywców.
    > Są też z Androidem, z WP też pewnie z czasem zrobią, ale jak na razie
    > do WP, tylko pokrowiec, albo torebka z zatrzaskiem. Producenci
    > pokrowców i torebek mają się dobrze.

    Motorola Defy spelni wszystkie wymienione wyzej oczekiwania*

    * - do jednego metra zanurzenia, zatem dosc plytkie jeziora ;]

  • 263. Data: 2012-02-17 16:45:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie, ale jak ci czasem wypadnie na ulicy, to moze sie tak skonczyc.

    Wszystkie telefony spadały mi wielokrotnie na chodnik. Raz między zamykające
    się drzwi a ich futrynę. Innym razem klapą bagażnika przywaliłem bo
    zapomniałem, że sobie na krawędzi położyłem i nie zauważyłem. Rozumiem, że
    mogły się przełamać na pół, ale nadal działają. Więc jak ktoś twierdzi, że
    folie bardzo potrzebne są to ja mówię, że zbyteczne są. Ciągle rozumiem, że
    mimo wszystko miałem szczęście, ale gdybym chciał zabezpieczyć telefon to
    bym mu futerał kupił a nie folię.

  • 264. Data: 2012-02-17 16:59:06
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > rozumiem, ze rozmawiasz przez futeral,
    > nigdy nie wyciagasz telefonu z futeralu
    > no i nie nosisz futeralu (kabury) przypietego do paska - no bo to wyklucza
    > powyzsze ;)

    I znowu. Dokładnie tak używałem futerału. Najłatwiej wyjmowało się z
    futerału właśnie jak na pasku był. Odczepienie magnetycznego zaczepu jednym
    palcem i wyciągnięcie dwoma. Sekunda mniej więcej. Szybko jednak futerał
    gdzieś posiałem. Ostatnio dostałem taki i pewnie bym używał gdyby stan
    telefonu uzasadniał.

  • 265. Data: 2012-02-17 17:07:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Nie wiem, problem wydaje się beznadziejny, ale powtarzaj sobie "klucze,
    > telefon - jedna kieszeń źle, dwie kieszenie dobrze".
    > Zapisz sobie to dużymi literami w kilku miejscach w domu i pracy...
    >
    > Albo nie, rób tak dalej i wciąż się szczerz do lustra jaki jesteś
    > zajebisty. Przynajmniej po jakimś czasie mój się sprzeda za wyższą cenę.

    Mniej więcej 4 lata temu kupiłem półroczny telefon za 1300zł jako okazję.
    Teraz taki sam półroczny można kupić za 200. Mój 4-letni oceniam na jakieś
    ...100zł. Ile więcej mógłbym dostać ?

    A. 5 zł
    B. 10 zł
    C. 15 zł

    Wybierz właściwą odpowiedź

  • 266. Data: 2012-02-17 17:08:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Moze kolega nie sprzedaje swoich telefonow, bo po tych paru latach one i
    > tak nic nie warte.
    >
    > Tym niemniej pogratulowac szkla na ekranie.

    Mogę Ci to szkło dać :-)

  • 267. Data: 2012-02-17 17:09:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > Może dlatego, że nosi je razem z kluczami?

    Że jakieś pole wytwarzają ? Dobrą aurą otaczają ?

  • 268. Data: 2012-02-17 17:21:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org>

    > No to może nie kupować takiego badziewia -

    Badziewie bo ekran nie zechciał się porysować ??? Pytanie ile w ogóle było
    telefonów dotykowych 7 lat temu ?

    > wszystkie moje telefony z
    > ostatnich 7 lat wciąż są warte więcej. Te które jeszcze mam, nie liczac
    > tych, które już dawno sprzedałem w dobrej cenie.

    To bardzo ciekawe. Może przybliżysz jaki to telefon sprzed 7 lat jest ciągle
    więcej warty ? Może jakiś egzemplarz muzealny ?

  • 269. Data: 2012-02-17 17:33:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-17 17:37, atm pisze:

    > Motorola Defy spelni wszystkie wymienione wyzej oczekiwania*
    >
    > * - do jednego metra zanurzenia, zatem dosc plytkie jeziora ;]

    i nie zapominaj, ze dotyczy to cisnienia statycznego !!!

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 270. Data: 2012-02-17 17:46:38
    Od: atm <...@v...pl>

    > i nie zapominaj, ze dotyczy to cisnienia statycznego !!!

    To jedno, drugie zas: zdania na temat wodoszczelnosci sa nieco podzielone:
    http://phandroid.com/2010/11/05/motorola-defy-goes-d
    eep-sea-diving-doesnt-flinch/
    http://laptopmemo.com/2010/11/05/introducing-motorol
    a-defy-the-waterproof-phone-that-isnt-waterproof/