  • 251. Data: 2012-02-17 14:25:01
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 12:31:41 +0100, Tomek napisał(a):
    > Na życzenie klientów kupujących u mnie folię poliwęglanową z klejem naklejałem
    > ją. Fakt, że trzeba wprawy, ale można to zrobić w 30 sekund. Ot i cała
    > filozofia.

    No nie, 30s to trwa pierwsze czyszczenie telefonu.

    Tym niemniej po paru minutach jest juz naklejona

    J.

  • 252. Data: 2012-02-17 14:38:52
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > ROTFL cóż za poparcie własnych argumentów. A widziałeś włochate Yeti?

    A ty widziałeś .. chyba w lustrze ....

  • 253. Data: 2012-02-17 14:47:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A ty widziałeś .. chyba w lustrze ....

    Ja nie widziałem, ale ty musiałeś widzieć jak zanosiło porysowany
    telefon na gwarancji.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 254. Data: 2012-02-17 14:51:10
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Chris <a...@g...pl> wrote:
    > DoQ nabazgrał(a):

    > Tak znam ... a jak chcesz to sobie sam poszukaj ... powiem więcej
    > nawet jak zniszczysz sprzęt bo ci nap zjebał się z 5 piętra na glebę
    > i poazbierasz go to ci wymienią na nowy ....

    To nie gwarancja tylko ubezpieczenie w jakiejś Hestii, ofermo.

  • 255. Data: 2012-02-17 14:54:42
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Nie wiem, problem wydaje się beznadziejny, ale powtarzaj sobie
    > "klucze, telefon - jedna kieszeń źle, dwie kieszenie dobrze".
    > Zapisz sobie to dużymi literami w kilku miejscach w domu i pracy...
    >
    > Albo nie, rób tak dalej i wciąż się szczerz do lustra jaki jesteś
    > zajebisty. Przynajmniej po jakimś czasie mój się sprzeda za wyższą
    > cenę.

    Ojeju. To weź w ogóle nie wypakowuj z fabrycznego pudełka i najlepiej
    zalaminuj je. Sprzedasz za 10 lat kolekcjonorom jako mint condition za
    wielokrotnośc ceny zakupu, jak lalki ze startreka.

  • 256. Data: 2012-02-17 14:56:05
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Mówisz, że też nie podrzucasz telefonów ?;)

    ani nie strzelam do nich z wiatrówki, do kibla nie wrzucam, nożem nie dźgam.
    A to wszystko dlatego, że WP7 nie obsługuje takich funkcji.

  • 257. Data: 2012-02-17 15:00:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 15:18:33 +0100, J.F. napisał(a):

    > a moze nosi z kluczami, bo nie ma dla niego znaczenia czy bedzie warty 100
    > czy 50 zl - i tak pojdzie na smietnik.

    No to może nie kupować takiego badziewia - wszystkie moje telefony z
    ostatnich 7 lat wciąż są warte więcej. Te które jeszcze mam, nie liczac
    tych, które już dawno sprzedałem w dobrej cenie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam

  • 258. Data: 2012-02-17 15:03:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 15:56, Skrypëk pisze:
    > ani nie strzelam do nich z wiatrówki, do kibla nie wrzucam, nożem nie
    > dźgam.
    > A to wszystko dlatego, że WP7 nie obsługuje takich funkcji.

    Jakbyś miał androida to byś mógł ściągnąć sobie tę funkcjonalność z
    marketu :P
    ATSD jestem użytkownikiem androida (nie androidziarzem :P), ale jak
    widzę jak się niektórzy napinają to ogarnia mnie śmiech - jakbym widział
    fanbojów Apple. Podobnie miewają użytkownicy Samsungów.

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 259. Data: 2012-02-17 16:26:24
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 17.02.2012 DoQ <p...@g...com> napisał/a:

    > Możesz włożyć w torebkę foliową z "zatrzaskiem".

    Ależ wy marudzicie, przecież są od dawna są robione telefony bardziej
    odporne między innymi na wodę. Miały i mają nabywców.
    Są też z Androidem, z WP też pewnie z czasem zrobią, ale jak na razie
    do WP, tylko pokrowiec, albo torebka z zatrzaskiem. Producenci
    pokrowców i torebek mają się dobrze.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 260. Data: 2012-02-17 16:31:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam>

    > Byc moze folia na obecnych super-duper gorillaglass (odpornych na
    > rysowanie a nie zabezpieczajacych przed nimi) nie jest wymagana - ale dla
    > swojego sumienia mam - i nie prowadze krucjaty za nia czy przeciw.
    > Troche jedynie mnie dziwia te glosy krytyczne wielu twardzieli, ktorzy
    > potem niestety wyzalaja sie na roznych forumach, ze mu sie porysowalo.

    Ile zaczekasz ? 5..10 lat temu identyczną dyskusję prowadziłem na pdaclub. I
    ja i fanatycy folii czy zwykli handlarze to samo dokładnie pisali co
    dzisiaj. Nadal mam ówczesne telefony i nadal nie mają porysowanych ekranów.

    > nie nosze telefonow razem z kluczami i innymi rzeczami w tej samej
    > kieszeni - bo moj zmysl estetyki nie zniosl by wygladu czegos obdrapanego
    > (byc moze nie dbasz - twoja sprawa i nic mi do tego)
    > Na obudowie zdarza sie czasami ryska - nie placze z tego powodu - normalna
    > rzecz.

    Normalne zużycie. Żadne ryski od kluczy. 4 lata wystarczą.

    > Natomiast jesli by moj telefon mial wygladac jak jakis rupiec (porysowany
    > i poobijany) to moj zmysl estetyki jakos nakazywal by mi cos z tym zrobic.

    Folię nalepisz na obudowę ?