  • 101. Data: 2012-02-14 12:21:18
    Temat: Re: Folia na dotykowcu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:00:49 +0100, DoQ napisał(a):
    > Albo czy pilota do TV
    > nadal trzymasz w fabrycznej folii?

    Nie, bo trzeba bylo zerwac aby wlozyc baterie ?
    Albo juz nie, bo sie podarla ?

    Tak to jest - jedni trzymaja pilota w folii, inni po paru latach kupuja
    nowy telewizor, bo pilot nie dziala.

    J.

  • 102. Data: 2012-02-14 12:21:19
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-14 13:08, Skrypëk pisze:

    > A to ona niezniszczalna jest? To dlaczego nie jest montowana fabrycznie?

    dlaczego AC nie jest dodawane fabrycznie przez producenta do kazdego
    auta - przynajmniej przez pierwszy rok od jego zakupu?

    Mniej wiecej takiego pokroju jest tok twojego rozumowania.

    > Czyli o taki lans to chodzi: "na ajfona mnie nie stać, ale mam
    > nieporysowanego samsunga" :>

    - jesli widze, jak ktos wyciaga swoj telefon i kladzie na stol - to na
    90% jest to posiadacz iPhone'a
    - jesli ten telefon jest ladnie utrzymany - no coz mysle - uwiera go po
    kieszeni i chce zaszpanowac (kazdemu wolno)
    - jesli natomiast ten telefon wyglada jak wyciagniety 'jak z psa dupy'
    to jedyne co mi przychodzi do glowy - burak.
    - jesli widze dziecko siedzace wsrod grona znajomych i pokazujace im
    niebieski telefon (a moze juz zmieniles kondonik na bialy?) z zachwytami
    nad WP7 - to mysle: Skrypek ;)

    > Po to by ubezpieczyciel pokrył koszty naprawy, drogie dziecko.
    > AC to nie folia i nie zabezpiecza przez uszkodzeniami.
    > Zapytaj taty jak nie wierzysz.

    chyba nigdy nie kupowales AC (ba, czy ty wogole masz PJ, czy podbierasz
    tacie auto jak nie widzi?)
    Dodatkowo zainteresuj sie zwrotem "przez analogie"

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 103. Data: 2012-02-14 12:23:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-14 12:59, Skrypëk wrote:

    > Nie piany tylko śmichu chichu.
    > Pilota do telewizoru też w folii trzymasz?

    To chyba dopelnia obraz osob krytykujacych, dzielacych sie tutaj swoja
    wiedza.
    Ok, podsumujmy co wiedza na temat zabezpieczania telefonu ludzie nie
    uzywajacy folii a o czym nie wiedza ci drudzy:
    1. Bo telefon służy do używania, to nie relikwia nad którą należy się
    modlić.
    2. Nie mam folii, nie noszę telefonu z kluczami i nie mam widocznych rys
    na ekranie. A co z obudową? Przecież szkoda by było zniszczyć obudowę -
    zawijamy, oklejamy?
    3. To może telefon zostawić w pudełku, żeby można było odsprzedać po
    dwóch latach 100PLN drożej niż cena rynkowa?
    4. Jak dla mnie to możesz sobie ten telefon nosić nawet w styropianie i
    co wieczór modlić się do niego. :>
    5. tylko ty owijasz foliami te swoje przedmioty androidowego kultu.

    (duzo tu religii no ale widocznie takie sa potrzeby)

    6. Pilota do telewizoru też w folii trzymasz?

    (ten ponizej to chyba wspomnienia z dawnych wojskowych baz radzieckich)

    7. Tylko wiocha obkleja sobie telefony. Gdzies widziałam u jednej dywan
    zabezpieczony gazetami.
    8. Jakbyś rozłożył zakup na 50 rat, albo przez 3lata zbierał kieszonkowe
    to też byś owijał foliami :P

    (z samochodem moze byc problem, choc z drugiej strony link Waldka
    pokazuje, ze dla chcacego nic trudnego)

    9. Albo wsadzić go w styropian i używać 15lat
    10. A folia się nie rysuje? Nie dość, że obleśna to za chwile jest w
    dużo gorszym stanie niż byłby ekran, trzeba znów wymieniać i tak w koło
    macieju.

    (nie wiem jakiej folii uzywa to, jestem jednak pewny, ze nie chce jej
    ogladac)

    11. A pokrowiec na samochód zakładasz?
    12. Możesz sobie zażyczyć aby nie pozbywali się fabrycznej, zawsze to
    oryginalna(!) folia i siedzenia nie zniszczą się.
    13. czy zakładasz przeźroczyste silikonowe nakładki na podeszwy nowych
    butów? Albo czy pilota do TV nadal trzymasz w fabrycznej folii?
    14. Androidziarze są właśnie tacy mądrzy

    (pewnie dla iP i Lumii nie ma folii, musza sami te oblesne
    przycinac ;))

    15. > jest oryginalny "swietnie" przyciety kawalek
    > plastiku.
    To go sobie wsadź na głowę.

    16. Trzeba być skrajnym durniem, by liczyć na niezniszczalność i nosić
    telefon w kieszeni z kluczami.

    (gdy jest zalozona folia to nie trzeba byc durniem)

    Poki co to chyba wszystkie propozycje osob nie uzywajacych folii.
    Jesli kogos pominalem - przepraszam. Strasznie duzo tu patentow ochrony
    telefonow.
    Powiem szczerze, ze zamiast stosowac te wszystkie wyrafinowane triki
    wole jednak zalozyc folie.

  • 104. Data: 2012-02-14 12:30:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:59:12 +0100, Skrypëk napisał(a):

    > I za przedłużenie umowy dostaną nowy za złotówkię. A ty sobie będzie kwiczał
    > nad brakiem aktualizacji dla swojego starego szajsunga.

    Moze bede kwiczal, a moze bede mial dopracowany model, a nie kwiczal na
    bledy swojego telefonu za zlotowke.

    No i niektorzy umieja liczyc i wiedza ze ten telefon za zlotowke kosztuje
    ich np 3000 zl. Dzieki czemu moga sobie po dwoch latach kupic nowego
    szajsunga z oszczednosci ... a moze i z odsetek od oszczednosci :-)

    J.

  • 105. Data: 2012-02-14 12:42:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 11:50:23 +0000, Waldek Godel napisał(a):
    > Wszystkie spodnie, oprócz dresowych, mają więcej niż jedną kieszeń.

    W dresie jak rozumiem nigdy nie bywasz ?

    P.S. A tak prawde powiedziawszy - co im szkodzi druga kieszen dodac ?
    Konkurencja, psia mac.

    > A do tego dochodzą jeszcze marynarki, kurtki a w lecie są odpowiednie
    > dodatki, pozwalające zawiesić telefon na pasku bez obciachu starych
    > skórzanych etui.

    To rzekomo obciachowe etui chroni telefon wszechstronnie - upadki
    amortyzuja, zawiesic jest za co, doplyw wody utrudnia (zalezy od modelu).
    Nie kazdy z marynarki nie wyskakuje - chcialbym zobaczyc jak twoj telefon
    przezywa upadek na nartach przy wiekszej predkosci, lub na rowerze.

    J.

  • 106. Data: 2012-02-14 12:50:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:31:09 +0100, DoQ napisał(a):

    > Moja żona nosi tel. z GG w torebce i ekran jakoś się nie porysował. To
    > ci heca!

    Kupujesz jej na prezent same tandetne kosmetyki w plastiku, to i o co ma
    sie porysowac :-)

    No ale zona z torebka moze chodzic, a nawet powinna, pytanie bylo gdzie
    nosi telefon Waldek, jak nie ma garnituru.
    Bo ilosc rzeczy do noszenia rosnie, kluczy cala masa, dwa portfele, trzy
    komorki, sluchawki, ladowarki - a kieszenie tylko dwie, odpuscmy juz ten
    dres :-)

    J.

  • 107. Data: 2012-02-14 12:50:59
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze bede kwiczal, a moze bede mial dopracowany model

    Dopracowany model sprzed dwóch lat.

    > No i niektorzy umieja liczyc i wiedza ze ten telefon za zlotowke
    > kosztuje ich np 3000 zl. Dzieki czemu moga sobie po dwoch latach
    > kupic nowego

    Ale nie muszą czekać dwa lata jak ty. Mogą mięc od ręki i spłacać.
    To chyba normalne, że na kredyt wychodzi ostatecznie drożej, prawda?

  • 108. Data: 2012-02-14 12:55:46
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No, z pewnego punktu widzenia zabezpiecza,

    Przed uszkodzeniami? Niby z jakiego punktu widzenia?

    > bo inaczej to po co ten glupi tato by placil.

    To zapytaj taty, dlaczego woli zapłacić drobną składkę regularnie, niż nagle
    wyskakiwać z kilkudziesięciu lub kilkuset tysięcy.

    > A i u nas sa pokrowce na siedzenia, dywaniki do samochodu, a nawet i
    > ta wysmiewana folia na siedzeniach ma sens.

    Jaki ma sens?
    Po co ci tapicerka pod tą folią, skoro z niej nie korzystasz?

  • 109. Data: 2012-02-14 12:57:26
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:42:44 +0100, J.F. napisał(a):

    > W dresie jak rozumiem nigdy nie bywasz ?

    Bardzo rzadko, staram się wtedy zostawiać telefon wraz z ubraniami.
    Albo używam właśnie eui.

> [...]
    > Nie kazdy z marynarki nie wyskakuje - chcialbym zobaczyc jak twoj telefon
    > przezywa upadek na nartach przy wiekszej predkosci, lub na rowerze.

    Obciachowe jest takie:
    http://www.extremestyle.pl/akcesoria-gsm/kabura-do-t
    elefonu/kabura-do-telefonu-1.jpg
    i w zasadzie nie chroni przed prawie niczym.
    Nieobciachowe jest np. coś takiego (oczywiście nie różowe, tu podałem link
    do różowego, bo lepiej widać szczegóły):
    http://www.golla.fi/#/en/products/info/G974
    Można użyć karabińczyka do zahaczenia za pasek (w razie braku kieszeni),
    jest gdzie schować kartę bankomatową czy pieniądze (z tyłu jest kieszeń na
    zamek) czy też spiąć z kluczami i nieść w ręku.
    Do środka wchodzi dowolny smartfon, chyba tylko oprócz Note.
    Czarne na ciemnym ubraniu czy jasne na jasnym jest prawie niezauważalne.

    Zresztą... o czym tu rozmowa - nawet bez garnituru nie pamiętam od lat
    kiedy była taka sytuacja, żebym nie miał conajmniej dwoch kieszeni, żeby
    klucze powędrowały do jednej, a telefon do drugiej.
    A kiedyś się nosiło 2, 3 a czasem i więcej telefonów. To były czasy.. I
    wciąż dało się dopilnować, żeby telefon NIGDY nie znalazł się w jednym
    miejscu z kluczami i monetami. NIGDY.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 110. Data: 2012-02-14 12:57:42
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie, bo trzeba bylo zerwac aby wlozyc baterie ?
    > Albo juz nie, bo sie podarla ?

    Ale dopóki się nie podarła, to trzymałeś w folii ochronnej?

    > Tak to jest - jedni trzymaja pilota w folii,

    Lub telefon.

    > inni po paru latach
    > kupuja nowy telewizor, bo pilot nie dziala.

    A tu jak zwykle zmyślasz.