    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Folia na dotykowcu?
    Date: Tue, 14 Feb 2012 13:23:19 +0100
    <jhb1u9$emm$1@node2.news.atman.pl> <jhb37b$6ul$1@mx1.internetia.pl>
    <jhb39c$g68$2@node2.news.atman.pl> <jhb3l1$821$2@mx1.internetia.pl>
    <jhb3m8$gqh$1@node2.news.atman.pl> <jhb3qm$821$4@mx1.internetia.pl>
    <jhb466$hea$1@node2.news.atman.pl>
    <4f391562$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhb4rd$hea$2@node2.news.atman.pl>
    <4f39174c$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhb61k$jjp$1@node2.news.atman.pl>
    <4f3927b8$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <jhb9c3$mna$1@node2.news.atman.pl>
    <4f3a40fe$0$5140$c3e8da3$fb483528@news.astraweb.com>
    <jhdgso$os$1@node2.news.atman.pl>
    <4f3a4c95$0$3403$c3e8da3$fb483528@news.astraweb.com>

    On 2012-02-14 12:59, Skrypëk wrote:

    > Nie piany tylko śmichu chichu.
    > Pilota do telewizoru też w folii trzymasz?

    To chyba dopelnia obraz osob krytykujacych, dzielacych sie tutaj swoja
    wiedza.
    Ok, podsumujmy co wiedza na temat zabezpieczania telefonu ludzie nie
    uzywajacy folii a o czym nie wiedza ci drudzy:
    1. Bo telefon służy do używania, to nie relikwia nad którą należy się
    modlić.
    2. Nie mam folii, nie noszę telefonu z kluczami i nie mam widocznych rys
    na ekranie. A co z obudową? Przecież szkoda by było zniszczyć obudowę -
    zawijamy, oklejamy?
    3. To może telefon zostawić w pudełku, żeby można było odsprzedać po
    dwóch latach 100PLN drożej niż cena rynkowa?
    4. Jak dla mnie to możesz sobie ten telefon nosić nawet w styropianie i
    co wieczór modlić się do niego. :>
    5. tylko ty owijasz foliami te swoje przedmioty androidowego kultu.

    (duzo tu religii no ale widocznie takie sa potrzeby)

    6. Pilota do telewizoru też w folii trzymasz?

    (ten ponizej to chyba wspomnienia z dawnych wojskowych baz radzieckich)

    7. Tylko wiocha obkleja sobie telefony. Gdzies widziałam u jednej dywan
    zabezpieczony gazetami.
    8. Jakbyś rozłożył zakup na 50 rat, albo przez 3lata zbierał kieszonkowe
    to też byś owijał foliami :P

    (z samochodem moze byc problem, choc z drugiej strony link Waldka
    pokazuje, ze dla chcacego nic trudnego)

    9. Albo wsadzić go w styropian i używać 15lat
    10. A folia się nie rysuje? Nie dość, że obleśna to za chwile jest w
    dużo gorszym stanie niż byłby ekran, trzeba znów wymieniać i tak w koło
    macieju.

    (nie wiem jakiej folii uzywa to, jestem jednak pewny, ze nie chce jej
    ogladac)

    11. A pokrowiec na samochód zakładasz?
    12. Możesz sobie zażyczyć aby nie pozbywali się fabrycznej, zawsze to
    oryginalna(!) folia i siedzenia nie zniszczą się.
    13. czy zakładasz przeźroczyste silikonowe nakładki na podeszwy nowych
    butów? Albo czy pilota do TV nadal trzymasz w fabrycznej folii?
    14. Androidziarze są właśnie tacy mądrzy

    (pewnie dla iP i Lumii nie ma folii, musza sami te oblesne
    przycinac ;))

    15. > jest oryginalny "swietnie" przyciety kawalek
    > plastiku.
    To go sobie wsadź na głowę.

    16. Trzeba być skrajnym durniem, by liczyć na niezniszczalność i nosić
    telefon w kieszeni z kluczami.

    (gdy jest zalozona folia to nie trzeba byc durniem)

    Poki co to chyba wszystkie propozycje osob nie uzywajacych folii.
    Jesli kogos pominalem - przepraszam. Strasznie duzo tu patentow ochrony
    telefonow.
    Powiem szczerze, ze zamiast stosowac te wszystkie wyrafinowane triki
    wole jednak zalozyc folie.