  • Data: 2011-01-27 19:37:56
    Temat: Re: Folia barwna dl lampy
    Od: bratsiostry <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki - brakowało mi właśnie tej końcówki ŻELOWE
    >
    > Mam zamiar pobawić się w mieszanie i wyrównywanie światła.
    > Zwłaszcza zależy mi na wyrównaniu temperatury w słoneczny dzień kiedy
    > muszę coś doświetlić lampą :)

    Trochę dziwne, bo lampa ma temperaturę zbliżoną do oswietlenia dziennego.
    Kilka lat temu wkurzało mnie na imprezach, że obiekt był niebieski, a
    tło żółte i szukałem konwersyjnych filtrów. Wtedy nie mogłem znaleźć. W
    końcu kupiłem arkusz około A5 (gościu uczciwie przyciął bo licytowałem
    trochę mniej) pomarańczowej folii konwersyjnej. Ostatnie wyciąłem drugi
    kawałek 3x7 lub coś koło tego. Starczy mi do końca życia. A efekt daje -
    już nie ma różnicy między pierwszym, a drugim planem.
    Odnośnie pytania - szukaj również "folia konwersyjna" lub "filtr
    konwersyjny".