-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: daxus <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Focus 1.8 TDCI 2008
Date: Wed, 29 Dec 2010 19:36:56 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <iffv4e$g1g$1@news.onet.pl>
References: <iferch$qp2$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 79.110.196.254
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1293647822 16432 79.110.196.254 (29 Dec 2010 18:37:02 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Dec 2010 18:37:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <iferch$qp2$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338482
[ ukryj nagłówki ]On 2010-12-29 09:26, MS wrote:
> Witam
>
> Jest taki samochód z przebiegiem 60 tyś, oczywiście po lifcie. Czy ktoś
> ma doświadczenia z tym silnikiem ??? słyszałem wiele dobrego o 1.6 TDCI,
> oglądałem niedawno focusa z 1.6 i był dosyć mocno brudny - na głowicy
> były ślady oleju, tak jakby uszczelka sie pociła, fakt że na pewno
> właściciel go nie mył. Auto sprzedawane przez dealera forda z gwarancją.
ja od prawie półtora roku mam Focusa II 1.8 TDCI z 2006 roku.
Kupiłem jako 3-latka z przebiegiem ok 70 tys. km. Do samego silnika nie
mogę się przyczepić - w mieście (Wrocław) pali niecałe 7l, ale fakt że
jeżdżę delikatnie. w Trasie ok 6l. Silnik całkiem mocny i dynamiczny
115KM, ale trzeba wachlować trochę biegami.
Niestety trzeba uważać na osprzęt - alternator mi padł ot tak sobie przy
85 tys. km- 700zł poszło się jeb... bo nikt tego nie naprawia - nie ma
części zamiennych. Ostatnio padł klakson :). Na szczęście skombinowałem
za friko stary i przerobiłem wtyczke i chadzia.
Teraz nie kupiłbym diesla - jeżdżę głównie po mieście.
Droższe ubezpieczenie, bo pojemność 1,8. Droższe filtry, więcej oleju
wchodzi - drożej przy wymianie. W każdej chwili może paść turbina ,
wtryski i kij go wie co tam jeszcze.
Teraz to bym brał benzyniaka z małą pojemnością ehh :)
Powodzenia
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Blenda/ramka do kominka na zamówienie
- 2025-01-02 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2025-01-02 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=