  • 1. Data: 2011-10-29 18:10:51
    Temat: Flex do laptopa pilnie poszukiwany
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    W starym laptopie padl Flex LCD. Laptop jest niezbedny do pewnych czynnosci
    wiec pilnie poszukiwany Flex. Moze ktos zna gdzie mozna takie cudo zdobyc.
    Laptop Fujitsu Siemens Lifebook E-series 6624
    Numer katalogowy flex-a CP127366-01
    Z gory dzieki za pomoc.

  • 2. Data: 2011-10-29 19:50:41
    Temat: Re: Flex do laptopa pilnie poszukiwany
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Gomez wrote:
> [...]
    > wiec pilnie poszukiwany Flex. Moze ktos zna gdzie mozna takie cudo zdobyc.
    > Laptop Fujitsu Siemens Lifebook E-series 6624

    a nie ma to normalnych 20 lub 30 pinow?
    jezeli to nie standartowy kabelek to jak bys dal fotke to moze ktos cos
    wymysli, jak rzucisz sam numer katalogowy czesci z zabytkowego laptopa
    to jest nieco trudniej ;)

  • 3. Data: 2011-10-29 20:07:32
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:j8hlej$3vh$...@d...me...

> [...]
    > jezeli to nie standartowy kabelek to jak bys dal fotke to moze ktos cos
    > wymysli, jak rzucisz sam numer katalogowy czesci z zabytkowego laptopa to

    Fotki teraz nie zrobie. Kabelek nie ma nic wspolnego z zadnym standardem i z
    niczego sie nie dopasuje.
    W sumie ten jeden flex jest bardzo roznudowany i obsluguje 4 zlacza. Zadnym
    innym sie nie zastapi wiec musi byc ten oryginalny.
    Jednak cos mi sie wydaje ze szybciej kupie drugiego laptopa w tym typie niz
    flex-a.

  • 4. Data: 2011-10-29 21:56:04
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Gomez" <a...@h...pl> wrote in message news:j8hjam$tvp$1@news.supermedia.pl...

> [...]
    > innym sie nie zastapi wiec musi byc ten oryginalny.
    > Jednak cos mi sie wydaje ze szybciej kupie drugiego laptopa w tym typie niz

    http://www.ipc-computer.de/notebook-ersatzteile/fuji
    tsu-siemens/amilo-m-7400-reg.no.-ms2137/displaykabel

    cos takiego?

  • 5. Data: 2011-10-30 09:16:06
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    > http://www.ipc-computer.de/notebook-ersatzteile/fuji
    tsu-siemens/amilo-m-7400-reg.no.-ms2137/displaykabel

    > cos takiego?

    Zupelnie inny.
    Przejrzalem juz ebay i net po numerze katalogowym i nigdzie takiego nie ma.
    Wszystkie inne dostepne nie pasuja mimo czasem podobienstwa.

    http://www.ebay.com/itm/SIEMENS-LIFEBOOK-E-SERIES-LC
    D-SCREEN-HARNESS-5401-/270742486764?_trksid=p5197.m7
    &_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DL
    VI%26ps%3D63%26clkid%3D3837542017865334005

    Ten wyglada jakby pasowal ale nie jest identyczny z tym co jest w kompie.

  • 6. Data: 2011-10-30 10:25:45
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Gomez wrote:

> [...]
    D63%26clkid%3D3837542017865334005

    > Ten wyglada jakby pasowal ale nie jest identyczny z tym co jest w kompie.

    A nie lepiej kupić w serwisie? Kombinujesz jak koń pod górę. Zapytaj w
    Fujitsu. Jak nie znajdziesz, tu jest niemiecka strona, gdzie możesz zamówić:

    https://rts-services.de/fts/ersatzteilbestellung.php

    Waldek

  • 7. Data: 2011-10-30 11:01:02
    Od: "Gomez" <a...@h...pl>

    .

    > A nie lepiej kupić w serwisie? Kombinujesz jak koń pod górę. Zapytaj w
    > Fujitsu. Jak nie znajdziesz, tu jest niemiecka strona, gdzie możesz
> [...]
    Ten laptop ma ponad 10 lat i serwisy nic do nich nie maja a to co im zostalo
    to kosztuje wiecej nic caly taki uzywany laptop.
    Ale to juz nie wazne. Wychodzi na to ze to jednak nie flex zle dziala a cala
    plyta glowna w jego okolicy. Odpialem flex-a podlaczylem zewnetrzny monitor
    i efekt taki sam i jeszcze zasilanie sie wylacza po nacisnieciu palcem
    plyty. Wiec daruje sobie naprawe. Nieoplacalna jest.