  • 1. Data: 2009-09-02 10:56:32
    Temat: Flagowy szroto-model na promocje Windows Mobile 6.5
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Buhahah

    to se wybrali... ja rozumiem ułomny system i nie pojdzie na normalnych
    ekranach ale 12 raz pakowanie tego samego hardware ?

    Procesor: Qualcomm(R) MSM7225(TM), 528 MHz,
    Pamięć: ROM: 512MB, RAM: 256 MB,
    Ekran: wciskany ekran TFT-LCD 2,8- cala o rozdzielczości QVGA.

    No to se MS wybrał flagowca dla promocji WM 6.5 obciach...

  • 2. Data: 2009-09-02 12:37:08
    Od: "Stefan.Burczymucha" <s...@...O.S.P.A.M.themasterofdisaster.org>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ekran: wciskany ekran TFT-LCD 2,8- cala o rozdzielczości QVGA.
    >

    > No to se MS wybrał flagowca dla promocji WM 6.5 obciach...

    a co w tym sprzecie zlego?

  • 3. Data: 2009-09-02 12:40:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > a co w tym sprzecie zlego?

    Ze na flagowca na start nowego OSa wybrali hardware cos z epoki
    kamienia czyli BlueAngel. A HTC te procki to chyba po cenie złomu kupuje.

  • 4. Data: 2009-09-02 13:07:01
    Od: AL <a...@s...tam>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ze na flagowca na start nowego OSa wybrali hardware cos z epoki
    > kamienia czyli BlueAngel. A HTC te procki to chyba po cenie złomu kupuje.

    moze sa wystarczajace.

    nie kazdy potrzebuje 2GHz by napisac sms'a czy obejrzec strone www

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2009-09-02 20:58:20
    Od: Ra <a...@a...com>

    AL pisze:

    > moze sa wystarczajace.
    >
    > nie kazdy potrzebuje 2GHz by napisac sms'a czy obejrzec strone www

    tylko do www 240x320 to tak średnio pasuje