eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFitr dpf-fap-rekojmiaRe: Fitr dpf-fap-rekojmia
  • X-Received: by 10.50.25.40 with SMTP id z8mr335693igf.15.1381752294952; Mon, 14 Oct
    2013 05:04:54 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.25.40 with SMTP id z8mr335693igf.15.1381752294952; Mon, 14 Oct
    2013 05:04:54 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!o2no4161471qas.0!ne
    ws-out.google.com!9ni40104qaf.0!nntp.google.com!o2no4161460qas.0!postnews.googl
    e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Mon, 14 Oct 2013 05:04:54 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <l3gk3q$uhn$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.124.114.41;
    posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
    NNTP-Posting-Host: 195.124.114.41
    References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
    <5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
    <l368tp$625$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <drf3qmxz9b08$.dlg@myjk.org> <l3gk3q$uhn$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
    From: p...@g...com
    Injection-Date: Mon, 14 Oct 2013 12:04:54 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507487
    [ ukryj nagłówki ]

    --http://volvo.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=109
    327

    "27 grudnia mam wizytę umówioną w serwisie Volva. Mówią mi, że to DPF. Bo ma już
    130tys nalatane."

    ale przy 120tkm jest wymiana DPF wiec ze padl przy 130tkm to normalny objaw (po
    polsku nie znalazlem ale ASO powinno to wiedziec)

    Bei Weigerung, das Additiv-Dosierungsmodul (ADM) alle 60.000 km/37.500 Meilen
    nachfüllen und/oder den Dieselpartikelfilter (DPF) alle 120.000 km/75.000 Meilen
    (reguläres Serviceintervall) tauschen zu lassen, können folgende Probleme hervor
    gerufen werden:

    - Starke Rußansammlung und dadurch hohe DPF-Temperatur während der Regeneration.
    - Stärke Ölverdünnung (Diesel im Öl) und dadurch Schäden am Motor bzw. Gefahr des
    Überdrehens des Motors!
    - Starker Anstieg des Kraftstoffverbrauchs.Wenn dies eintritt, übernehmen weder die
    Volvo Car Corporation noch der zuständige Händler die Garantie/Kulanzkosten für die
    Schäden.

    Wenn dies eintritt, übernehmen weder die Volvo Car Corporation noch der zuständige
    Händler die Garantie/Kulanzkosten für die Schäden.

    P.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: