-
X-Received: by 10.50.25.40 with SMTP id z8mr335693igf.15.1381752294952; Mon, 14 Oct
2013 05:04:54 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.50.25.40 with SMTP id z8mr335693igf.15.1381752294952; Mon, 14 Oct
2013 05:04:54 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!o2no4161471qas.0!ne
ws-out.google.com!9ni40104qaf.0!nntp.google.com!o2no4161460qas.0!postnews.googl
e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 14 Oct 2013 05:04:54 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <l3gk3q$uhn$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.124.114.41;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 195.124.114.41
References: <l367cm$47h$3@node1.news.atman.pl>
<5256a53f$0$14837$65785112@news.neostrada.pl>
<l368tp$625$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<drf3qmxz9b08$.dlg@myjk.org> <l3gk3q$uhn$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <e...@g...com>
Subject: Re: Fitr dpf-fap-rekojmia
From: p...@g...com
Injection-Date: Mon, 14 Oct 2013 12:04:54 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2507487
[ ukryj nagłówki ]--http://volvo.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=109
327
"27 grudnia mam wizytę umówioną w serwisie Volva. Mówią mi, że to DPF. Bo ma już
130tys nalatane."
ale przy 120tkm jest wymiana DPF wiec ze padl przy 130tkm to normalny objaw (po
polsku nie znalazlem ale ASO powinno to wiedziec)
Bei Weigerung, das Additiv-Dosierungsmodul (ADM) alle 60.000 km/37.500 Meilen
nachfüllen und/oder den Dieselpartikelfilter (DPF) alle 120.000 km/75.000 Meilen
(reguläres Serviceintervall) tauschen zu lassen, können folgende Probleme hervor
gerufen werden:
- Starke Rußansammlung und dadurch hohe DPF-Temperatur während der Regeneration.
- Stärke Ölverdünnung (Diesel im Öl) und dadurch Schäden am Motor bzw. Gefahr des
Überdrehens des Motors!
- Starker Anstieg des Kraftstoffverbrauchs.Wenn dies eintritt, übernehmen weder die
Volvo Car Corporation noch der zuständige Händler die Garantie/Kulanzkosten für die
Schäden.
Wenn dies eintritt, übernehmen weder die Volvo Car Corporation noch der zuständige
Händler die Garantie/Kulanzkosten für die Schäden.
P.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.10.13 14:08 AZ
- 14.10.13 14:08 p...@g...com
- 14.10.13 14:10 masti
- 14.10.13 14:13 AZ
- 14.10.13 14:16 masti
- 14.10.13 14:24 Myjk
- 14.10.13 14:29 p...@g...com
- 14.10.13 14:34 Myjk
- 14.10.13 14:47 p...@g...com
- 14.10.13 14:50 wchpikus
- 14.10.13 14:54 Myjk
- 14.10.13 15:13 p...@g...com
- 14.10.13 15:26 wchpikus
- 14.10.13 15:31 p...@g...com
- 14.10.13 15:50 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=