-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!news-out.readnews.c
om!transit3.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <d...@g...com>
<52812074$0$2292$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<528157a5$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5281f037$0$2279$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<5281f311$0$2285$65785112@news.neostrada.pl>
<528255a8$0$2296$65785112@news.neostrada.pl>
<52826184$0$2300$65785112@news.neostrada.pl>
<52826527$0$2178$65785112@news.neostrada.pl>
<528269b7$0$2293$65785112@news.neostrada.pl>
<52828bdc$0$2291$65785112@news.neostrada.pl>
<52828e06$0$2291$65785112@news.neostrada.pl> <l5v59i$ntb$1@dont-email.me>
<Pine.WNT.4.64.1311131251340.3552@quad>
<5283a773$0$2177$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1311152324190.260@quad>
In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1311152324190.260@quad>
Subject: Re: Firma zagraniczna a zakup auta (i nie tylko) w Polsce
Date: Sat, 16 Nov 2013 10:21:40 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131115-1, 2013-11-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 56
Message-ID: <52873919$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.155.46
X-Trace: 1384593689 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2183 79.184.155.46:53460
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511029
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1311152324190.260@quad...
> On Wed, 13 Nov 2013, Cavallino wrote:
>
>> Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
> [...]
>>> Co do kratek, z przepisów dyrektyw wynika, że po skończeniu
>>> się zgody powinien być dopuszczalny nie tylko jeden i nie
>>> tylko (i niekoniecznie) ostatni, lecz KAŻDY mechanizm, który
>>> pozwalał na stosowanie zasad VAT, czyli również "wzór
>>> Lisaka" i każde inne rozwiązanie które się przewinęło
>>> przy zmianach.
>>
>> Nie.
>> Wchodzi (wraca) stan prawny z maja 2004, późniejsze obostrzenia
>
> Skąd teza, że to były wyłącznie "obostrzenia"?
Nie napisałem, że były wyłącznie obostrzenia.
Ale jeśli takowe były (a były, np. w homologacjach) to są nielegalne i nie
obowiązują.
Inna sprawa, że trzeba będzie to pewnie znowu zwalczać przed sądem, kto wie
czy nie w Strasbourgu.
> Mam na myśli choćby drobny ułamek samochodów które DOPUSZCZAŁY
> do stosowania zasad ogólnych.
>
>> były nielegalne, bo ograniczały odliczenia.
>
> Tylko w tym zakresie, w którym ograniczały.
Oczywiście.
> Tamte okresowe regulacje nie zawsze stanowiły obostrzenia dla
> WSZYSTKICH samochodów. Dajmy na to, część samochodów "extra sport"
> (jeden rząd siedzeń) zdaje się spełniała wzór Lisaka :)
Nie ma to znaczenia, skoro spełniały wymogi przepisów z maja 2004.
>
> Samochód mógłby np. nie być wyłączony z tytułu "kratki" (bo niby
> jak w jednorzędowym kratkę założyć) a mógłby być wyłączony ze
> "wzoru Lisaka".
> Wyłączony z podlegania pod zasady ogólne, rzecz jasna.
> Dyrektywa zabrania zmniejszania zakresu stosowania zasad VAT.
> Czyli jak kraj raz "popuści", to już nie może się wycofać.
>
> Czyli jeśli zwolnienie dla samochodu NIE spełniającego przepisów
> z 2004, ale SPEŁNIAJĄCEGO regulacje dla "wzoru Lisaka"
Podasz jakiś przykład, bo kompletnie nie wiem o co biega?
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.20 21:53 Dariusz Harber
- 28.09.20 22:38 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800
- 2024-11-15 ...a po nocy, przychodzi dzień...
- 2024-11-15 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-15 Lublin => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-15 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-15 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-15 Kraków => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-15 Kraków => Key Account Manager <=