eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaFirma Epson i potyczki z drukarką...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 126

  • 71. Data: 2013-06-02 19:38:09
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-06-02 19:01, TOMASZEK wrote:
    > W dniu 2013-06-01 13:08, Desoft pisze:
    >> Konfiguracji biosu? w 386? co tam chciałbyś konfigurować? oczywiście
    >> rozszerzone tryby LPT nie wchodzą w grę.
    >> Bios miał coś inaczej - bo to było z 20 lat temu. Mam to pamiętać?
    >
    > Ty chyba nie wiesz o czym piszesz. Właśnie wtedy bios miał od groma
    > spraw do skonfigurowania. To nie to co teraz, że przy odrobinie
    > szczęścia można wcale do biosu nie wchodzić...
    > Nie chodzi mi o to, że masz to pamiętać, chodziło mi o to, że sprzedawca
    > sobie z tym nie poradził, a powinien.
    >
    Może w Protechu kupował kompa, to by moim zdaniem tłumaczyło niemotę
    sprzedawcy ;-)


    Włodek


  • 72. Data: 2013-06-02 19:55:03
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>


    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:51ab8301$0$1212$65785112@news.neostrada.pl...
    > On 2013-06-02 19:01, TOMASZEK wrote:
    >> W dniu 2013-06-01 13:08, Desoft pisze:
    >>> Konfiguracji biosu? w 386? co tam chciałbyś konfigurować? oczywiście
    >>> rozszerzone tryby LPT nie wchodzą w grę.
    >>> Bios miał coś inaczej - bo to było z 20 lat temu. Mam to pamiętać?
    >>
    >> Ty chyba nie wiesz o czym piszesz. Właśnie wtedy bios miał od groma
    >> spraw do skonfigurowania. To nie to co teraz, że przy odrobinie
    >> szczęścia można wcale do biosu nie wchodzić...
    >> Nie chodzi mi o to, że masz to pamiętać, chodziło mi o to, że sprzedawca
    >> sobie z tym nie poradził, a powinien.

    Z drukarką? przecież była sprawna.

    >>
    > Może w Protechu kupował kompa, to by moim zdaniem tłumaczyło niemotę
    > sprzedawcy ;-)

    To tłumaczy dlaczego serwisy zadają takie durne pytania (drukarka włączona?
    itd)
    Bo ciężko na odległość wytłumaczyć problem i użytkownik udaje mądrzejszego
    od serwisanta.

    --
    Desoft


  • 73. Data: 2013-06-03 22:07:47
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 21:22:35 -0500, Pszemol napisał(a):

    >> Kojarzę że był tu na grupie kilka miesięcy temu taki wątek o problemach z
    >> jakąś drukarką, które były spowodowane właśnie złą jakością zasilania czy
    >> może nieprawidłowym zasilaniem, szczegółów nie pamiętam.
    > Widzę, że kolega sobie niezłe jaja robi...

    Faktycznie był taki wątek jakiś czas temu ale chodziło tam o minilab
    fotograficzny (OIDP zasilany z 3 faz) i brak jego uziemienia a nie o
    drukarkę domową.
    --
    Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kropek}pl
    GG#2400455 ICQ#320399066


  • 74. Data: 2013-06-04 01:21:56
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "badworm" <n...@p...pl> wrote in message
    news:117k0u92cv01q.dlg@badworm.pl...
    > Dnia Thu, 30 May 2013 21:22:35 -0500, Pszemol napisał(a):
    >
    >>> Kojarzę że był tu na grupie kilka miesięcy temu taki wątek o problemach
    >>> z
    >>> jakąś drukarką, które były spowodowane właśnie złą jakością zasilania
    >>> czy
    >>> może nieprawidłowym zasilaniem, szczegółów nie pamiętam.
    >> Widzę, że kolega sobie niezłe jaja robi...
    >
    > Faktycznie był taki wątek jakiś czas temu ale chodziło tam o minilab
    > fotograficzny (OIDP zasilany z 3 faz) i brak jego uziemienia a nie o
    > drukarkę domową.

    Ta moja ma fabryczny kabelek sieciowy dwużyłowy: faza i zero,
    bez uziemienia... To tak jak by ktoś chciał kontynuować ten wątek ;-)


  • 75. Data: 2013-06-04 15:26:59
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JDX wrote:
    > On 2013-05-30 05:16, Pszemol wrote:
    > [...]
    >> Ale ja nie podłączam drukarki do komputera w czasie tych
    >> testów: oceniam tylko wydruk uzyskany z menu drukarki...
    >>
    >> Ja to mam nadzieję, że coś źle robię... tylko co? :-)))
    > No to może podłącz którąś z nowych drukarek do komputera i puść
    > wydruk. :-D

    a może sprawdź papier wsadz z inej paczki


  • 76. Data: 2013-06-04 23:46:47
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:kokpus$e5s$1@news.task.gda.pl...
    > JDX wrote:
    >> On 2013-05-30 05:16, Pszemol wrote:
    >> [...]
    >>> Ale ja nie podłączam drukarki do komputera w czasie tych
    >>> testów: oceniam tylko wydruk uzyskany z menu drukarki...
    >>>
    >>> Ja to mam nadzieję, że coś źle robię... tylko co? :-)))
    >> No to może podłącz którąś z nowych drukarek do komputera
    >> i puść wydruk. :-D
    >
    > a może sprawdź papier wsadz z inej paczki

    :-)


  • 77. Data: 2013-06-04 23:52:52
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>


    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
    >> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
    >
    > :-)

    Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

    --
    Pod żadnym pozorem nie zezwalam na wysyłanie mi jakichkolwiek reklam,
    ogłoszeń, mailingów, itd., ani nawet zapytań o możliwość ich wysyłki.
    Nie przyjmuję ŻADNYCH tłumaczeń, że mój adres e-mail jest ogólnodostępny
    i nie został ukryty. Wszelkie próby takich wysyłek potraktuję jako stalking.


  • 78. Data: 2013-06-04 23:58:20
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    > news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
    >>> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
    >>
    >> :-)
    >
    > Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))

    Ty się zając śmiej...
    Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)


  • 79. Data: 2013-06-05 00:01:26
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
    > "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    > news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >> news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
    >>>> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
    >>>
    >>> :-)
    >>
    >> Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))
    >
    > Ty się zając śmiej...
    > Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)
    >
    I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)

    --




  • 80. Data: 2013-06-05 02:45:47
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jawi" <t...@p...pl> wrote in message
    news:51ae63b7$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
    > W dniu 2013-06-04 23:58, Pszemol pisze:
    >> "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    >> news:51ae61b5$0$1270$65785112@news.neostrada.pl...
    >>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>> news:koln02$d2b$1@dont-email.me...
    >>>>> a może sprawdź papier wsadz z inej paczki
    >>>>
    >>>> :-)
    >>>
    >>> Tylko tego papieru nie włóż do góry nogami... :)) Ani tył-na-przód :))
    >>
    >> Ty się zając śmiej...
    >> Przyszła dziś nowa paczka od Epsona... aż się boję zajrzeć do środka ;-)
    >>
    > I tak już wisisz na tapecie u nich: tych klientów nie obsługujemy ;)

    Chcąc sobie oszczędzić nerwów popołudniem poszedłem najpierw na
    rowerek a drukarkę otworzyłem dopiero po powrocie, teraz o 19-tej.
    Na początku miłe zaskoczenie - w pudle drukarka taka sama, tusze
    takie same jak kiedyś (owinięte taśmą) ale jest list do drogiego klienta,
    ręcznie podpisany imieniem i nazwiskiem zapewniający że tym razem
    jest drukarka osobiście przetestowana i tusze są już włożone, gotowe
    do pracy a osobny, zawinięty taśmą komplet mogę potraktować jako
    prezent od firmy... Do listu dopięte wydruki testowe, nawet fotka 10x15.
    No kurde, myślę sobie - wreszcie ktoś się przyłożył!

    Otwieram, zdejmuję wszystkie taśmy, nalepki, wkładam papier, zerkam
    pod klapę skanera - rzeczywiście są jakieś tusze: ok, jedziemy z koksem.
    Włączam drukarkę, coś pomyślała, menu na ekranie - gotowa do pracy.
    Więc zaczynamy od tego aby pokazała nam poziom tuszu w zbiornikach:
    czarny tekstowy pełny, kolorowe i czarny foto: prawie zero.. No trudno.
    Punkt drugi programu: podstawowy wydruk testowy "nozzle pattern".
    I kicha :-) Dwie kolumny z lewej, wydrukowane tuszem czarny tekstowy
    ledwie parę kresek na dole... Cztery kolumny kolory+czarny foto: zero.
    Brak jakichkolwiek kresek. Tu zatem zakląłem (po polsku, a jakże...) bo
    wygląda na to, że czarny tekstowy "naprawili" a teraz kolory nie drukują.
    No dobra...
    Wybieram "czyszczenie głowic" :( No nie ma wyjścia! Po procesie tegoż
    czyszczenia mam już dużą poprawę: kolumna czarna tekstowa z lewej
    prawie dobra, znaczy się co druga kreska do połowy :-( druga kolumna
    czarna-tekstowa całkiem dobra, kolory dobre... No ok, jest duża poprawia,
    zrobię znowu czyszczenie i będzie już całkiem dobrze: a tu kupa...

    W czasie drugiego czyszczenia drukarka dała komunikat że:
    "Cannot recognize following ink cartridge(s) Try installing them again"
    i tu wymieniają cztery tusze: PBK (zgduję że photo-black) M, Y, C.

    I co teraz robić? Dzwonić do supportu znowu? Czy może ten durny
    komunikat świadczy o tym, że skończył się w nich tusz bo było mało...
    Tak, tak, wiem że English co innego znaczy, ale boję się że jakiemuś
    Hindusowi się "if" w firmware pomylił i skoczył do nie tego napisu
    co trzeba przy sytuacji gdy się pojawił kod błędu braku tuszu w czasie
    czyszczenia głowic a nie w czasie normalnego drukowania :-))))

    Drukarka mi dała opcję "OK Proceed". Naciskam więc OK :-))

    No kurde - oni naprawdę chcą abym wymienił tusze!!!!!! Brak mi słów...
    Rzeczywiście wygląda na to, że w czasie czyszczenia głowic skończył
    się tusz i procedura czyszczenia się nie dokończyła, drukarka jest
    bezużyteczna: zacięła się i nie popuści, muszę wymienić tusze... :-(

strony : 1 ... 7 . [ 8 ] . 9 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: