  • Data: 2013-06-07 01:51:11
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Anerys" <s...@s...pl> wrote in message
    news:51b051ec$0$1219$65785112@news.neostrada.pl...
    > Albo po prostu, przesyłka, w trakcie podróży, była narażana na obciążenia
    > takie, na jakie nie powinna. Np. na niewłasciwą temperaturę,
    > przechowywanie w pozycji innej, niż przewidziana i tusz się "przelał",
    > dysze zaschły (i na wanience trzeba by je udrażniać).

    Tego wykluczać nie mogę, ale dwie drukarki były przesyłane na pusto,
    trzecia dopiero przyszła z tuszami zainstalowanymi, ekstra "przetestowana".

    > Może paczka byłą rzucana (A znak w typie "towar delikatny, nie rzucać"?
    > Tak, wiem, że czasem pocztowcy to olewają) Ciek wodny raczej by inaczej
    > się objawił...

    Nie było żadnych znaków aby traktować jako delikatny ale drukarka miała
    może 10cm dookoła ochronnej pianki w pudle, więc chyba nic się jej nie
    stało w podróży... no chyba że temperatura lub ciśnienie w samolocie?