  • Data: 2013-06-09 17:57:34
    Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:kor7bg$gs$3@dont-email.me...
    > Ale niestety jest ciąg dalszy historii... tej brazylijskiej sagi już :-)
    > Drukuję dziś kartkę - tekst czarny jakiś taki podejrzanie blady,
    > niby nie ma białych plam czy braków linii ale taki niezbyt czarny
    > jest... No to do menu drukarki, drukuję "nozzle test pattern"...
    > I? No i kurvitza mnie trzaśnie - znowu jest do kitu!!! Zamiast
    > 6 kolumn testowych ukośnych linii mam pierwszą, drugiej
    > brak i cztery kolorowe plus czarny foto. Znowu jest problem
    > z czarnym tekstowym!!!! No przecież zaraz ją z okna wyrzucę!!!

    Poinformowałem o tym serwis Epsona przez telefon...
    Obiecali przysłać nowy komplet tuszów, "bo z tymi inicjującymi
    tuszami mają podobno problemy, więc przyślą normalny, sklepowy".
    Dziwne że się do tego przyznali dopiero teraz, po tylu razach...

    No ale ok. W końcu nie mój problem że FedExowi zapłacili już
    za te paczki więcej niż dostali ode mnie za drukarkę :-)))

    Wiecie co przyszło wczoraj pocztą? Ano przyszły 4 zbiorniczki...
    Nie 5! I dostałem kolorowe plus czarny foto, a czarnego txt BRAK! :-)
    Czyli na problemy z tuszem czarnym tekstowym Epson przysłał
    mi lekarstwo: wszystkie inne tusze z wyjątkiem tekstowego :-))))

    Nawiasem mówiąc, te tusze co przyszły wczoraj z wyglądu nie
    różnią się absolutnie niczym od tych co wrzucali wcześniej
    do pudła z drukarkami.... Skąd wiem czy to nie są te same, te
    "inicjujące drukarkę", z którymi podobno mają jakieś problemy?

    To są jakieś jaja... Co teraz robić dalej? Dzwonić do nich znowu???