-
Data: 2013-06-02 02:45:05
Temat: Re: Firma Epson i potyczki z drukarką...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
news:wa4uu3tao86n.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
...
> Po pierwsze primo - sprawdziłbym wszystkie tusze i instrukcje do nich,
> odnośnie zdjęcia zabezpieczeń transportowych / pakowawczych.
> I zdaję sobie sprawę, że może to robiłeś dziesiątki razy, ale również
> zdaję sobie sprawę, że wystarczyła jedna zmiana w tych naklejkach
> / whateverach od grudnia 2012 i już działanie na pamięć może się mścić.
Tusze przysłane z drukarkami zastępczymi były bez opakowań
detalicznych (bez kartonowych pudełek) oraz bez jakichkolwiek
instrukcji... Miały te żółto-zielone kapsle i zafoliowane były
w nowych, szczelnych foliowych workach, owinięte jako zestaw
po chamsku taśmą klejącą aby trzymały się w jednej "kupie" i tak
wrzucone były razem z drukarką do szarego kartonowego pudła.
> Po drugie primo - sprawdziłbym zgodność z instrukcją miejsc instalacji
> wszystkich cartridge'y z tuszem. Może, ale to bardzo może, wstawiłeś
> zamiast
> black foto zwykły black? Mówię - daleki strzał, ale też się trzeba
> upewnić.
> Jak przy taśmo/zworkologii swego czasu. :)
Każdy kolor ma swój rowek oznaczony nalepką w tym samym kolorze.
Pomyłka czarnego foto z czarnym tekstowym jest wykluczona bo
czarny foto ma wielkość kartridżów kolorowych a czarny tekstowy
jest od nich dwa razy większy.
> Po trzecie primo. Zrób po kolei drukarkom (wszystkim) reset
> do ustawień fabrycznych. Na wszelki wypadek.
:-) To można zrobić... o ile się dowiem jak to zrobić XP-600.
> Po czwarte primo. Sprawdź wersję firmware drukarek. Wszystkich - zarówno
> posiadanej przez Ciebie, która w końcu zaczęła wierzgać, jak i nadesłanych
> przez Epsona. Jeżeli istnieje taka możliwość oczywiście.
>
> Po piąte primo. Sprawdź w manualu / na stronie listę materiałów
> eksploatacyjnych i ich product number. Sprawdź product number na
> odpowiednich zbiornikach z tuszem: zakupionych przez Ciebie, jak i
> dosłanych
> z drukarkami. Gdyby się jeszcze okazało, że masz jakieś stare zbiorniki,
> na
> których wydruk był poprawny i da się odczytać dla porównania ich product
> number - byłoby pysznie.
Chodzi Ci o oznaczenie modelu? To są tusze 273...
> Po szóste primo. Sprawdź datę produkcji zbiorników z tuszem. Zarówno tych
> zakupionych, jak i dostarczonych z kolejnymi drukarkami. Tak - wiem, że
> kolorowe fragmenty testu wychodzą bez problemów, ale sprawdź.
data była na opakowaniu zewnętrznym, kartonowym pudełku, tego
co kupiłem w sklepie detalicznym. Te które przysłał Epson z drukarkami
nie miały pudełek i nie mają wydrukowanej żadnej wyraźnej daty...
> Nie wiem, czy w tuszach do tej drukarki stosowane są jakieś chipy.
> Istnieje
> niezerowa możliwość, że tak jest. Hipoteza brzmi: w trakcie produkcji
> zbiorników z tuszem (być może tylko podstawowego czarnego) w danym chipie
> coś zmieniono, a Twoja drukarka ma taką wersję firmware, która tej zmiany
> poprawnie nie rejestruje. Być może też nadesłane drukarki zastępcze to też
> jakieś egzemplarze poserwisowe, z tą samą wersją firmware - i stąd
> problem.
>
> Jeżeli zastępczych drukarek nie podpinałeś do komputera / sieci, tylko od
> razu sprawdzałeś autotest, to nie ma bata - jakikolwiek błąd w
> sterownikach
> nie miał jak ,,skazić" tych urządzeń. To tak odnośnie tropów Pączusia
> Malinowego...
Pierwszą podesłaną podłączyłem do swojej domowej sieci WiFi, wpisałem
pieczołowicie hasło wybierając go na ekranie drukarki klawiszami strzałek,
więc weszła do mojej sieci LAN - drugą przysłaną już nie podłączałem,
bo mi się nie chciało...
> Co bym zrobił? Dokumentację fotograficzną odpakowanych i odbezpieczonych
> z transportowych wkładek tuszy, drukarek, instalacji tuszy w drukarce i
> wydrukowanych stron testowych. I taką pigułę dosłał serwisowi Epsona.
> Jeżeli
> wszystko robisz zgodnie z manualem - nie ma siły, problem jest w
> elektronice
> / wbudowanym oprogramowaniu tego sprzętu.
>
> Jeżeli kolejne dosyłane drukarki będą robić ten sam cyrk - wyślij
> zgromadzoną, rozbudowaną pigułę z dokumentacją do Epsona i do paru
> poczytnych serwisów internetowych. :)
>
> Prawdę mówiąc - pierwszy raz czytam o takich cyrkach z Epsonami, ale
> faktem
> jest, że do tej pory miałem do czynienia z nimi dość rzadko, a jeżeli już,
> to z serią Stylus Pro.
Obiecali tym razem przetestować drukarkę przed wysłaniem...
Dam im jeszcze jedną szansę - jeśli to nie pomoże to wtedy będę robił burzę.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.06.13 02:47 Pszemol
- 02.06.13 04:22 Przemysław Ryk
- 02.06.13 04:22 Przemysław Ryk
- 02.06.13 11:20 Leming Show
- 02.06.13 12:24 AlexY
- 02.06.13 16:48 Leming Show
- 02.06.13 19:01 TOMASZEK
- 02.06.13 19:38 Włodzimierz Wojtiuk
- 02.06.13 19:55 Desoft
- 04.06.13 15:26 Marek Dyjor
- 04.06.13 23:46 Pszemol
- 04.06.13 23:52 Anerys
- 04.06.13 23:58 Pszemol
- 05.06.13 00:01 Jawi
- 05.06.13 02:45 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Grubość socketa AM4+procesor
- własny ekran startowy
- Tani, ale szybki i niezawodny modem LTE...
- EPS12V
- Jaka moc wi-fi ?
- Karta dźwiękowa stereo
- Mini pecet
- drukarka potrzebna
- Rok 1973
- CFM (airflow) AMD Wraitha
- 16. Raport Totaliztyczny: Sprzedawanie zaszyfrowanych filmów na płytach Blu-Ray bez kluczy deszyfrujących
- 15. Raport Totaliztyczny: Średniowiecze Po,Zniszczeniu AmigaOS i Plan9
- USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?
Najnowsze wątki
- 2025-03-23 ile Tesla ma gwarancji?
- 2025-03-22 OT Silnik sie przegrzewa
- 2025-03-22 Przenoszenie przez wifi na nowego Androida
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Orzeczenie TSUE
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu