  • 21. Data: 2009-02-16 13:49:07
    Temat: Re: Firewire - USB
    Od: j...@a...at

    On 16 Feb., 14:47, George <j...@N...plieth.com> wrote:

    > Zrzucam zdjęcia do kompa przy pomocy czytnika Compact Flash => FW firmy
    > Lexar. Kupowałem go w Anglii, bo w PL nie był dostępny. A poza tym w
    > ogóle staram się używać FW. Np. zewnętrzny dysk HD do backup'u też mam z
    > interfejsem FW. Niczym innym bym go nie zastąpił!
    > J.
    >
    > --http://plieth.com

    dzieki jestem juz madrzejszy- nie mam wiec wyboru , musze kupic

  • 22. Data: 2009-02-16 14:01:36
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > tym w ogóle staram się używać FW. Np. zewnętrzny dysk HD do backup'u
    > też mam z interfejsem FW. Niczym innym bym go nie zastąpił!

    Tez tak mialem dopoki nie sprawdzilem jak smiga dysk na eSATA.
    Od tego czasu f-wire jest bezrobotne...

  • 23. Data: 2009-02-16 14:30:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Feb 2009, Uncle Pete wrote:

    > Tylko powiedz, jak ją włożyć do gniazda CF ;)

    Przez przejściówkę SD-CF :)
    Nim dolar podrożał gdzieś widziałem po 200zł, czyli 100$$ :D

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2009-02-16 18:43:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gnbrq4$shb$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Tez tak mialem dopoki nie sprawdzilem jak smiga dysk na eSATA.
    > Od tego czasu f-wire jest bezrobotne...

    Ale obecnie standardem jest firewire2, tzn. Firewre 800. Dwa razy
    szybsze, niz to pierwsze...

    TA

  • 25. Data: 2009-02-16 18:51:43
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ale obecnie standardem jest firewire2, tzn. Firewre 800. Dwa razy
    > szybsze, niz to pierwsze...

    Niech bedzie fwII :)

    U mnie eSATA daje > 100MB/s transferu z dysku wewnatrz
    na dysk zewnetrzny przy robieniu backupow. Za pierwszym
    razem szczena mi opadla :) USA dawalo w porywach 20MB/s

    Nie sadze, zeby fwII dalo podobnie.

  • 26. Data: 2009-02-16 18:57:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gnbo3b$j3c$1@news.task.gda.pl>, "JR" <j...@w...pl>
    wrote:

    > Użytkownik "Janko Muzykant" :

    > realnie trzydzieści kilka MB/s dla USB2.0, co już zaczyna być ograniczeniem
    > dla niektórych kart flash...
    >
    > ale już nadchodzi USB3

    Ale Firewire800 juz jest. Od 6 lat conajmniej.

    Wiecej:
    http://en.wikipedia.org/wiki/FireWire

    TA

  • 27. Data: 2009-02-16 18:57:59
    Od: "JR" <j...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> :

    > Ale obecnie standardem jest firewire2, tzn. Firewre 800. Dwa razy
    > szybsze, niz to pierwsze...

    a w tym roku lub najpóźniej w 2010 pojawi się USB3.0 5.0 Gbit/s (625
    MB/s);
    to tak na przyszłość, bo prawdopodobnie będzie to naturalna kontynuacja
    dotychczasowego standardu 2.0, ze wszelkimi tego konsekwencjami...

    --
    pzdr.
    JR

  • 28. Data: 2009-02-16 19:17:11
    Od: "Krzysztof L" <l...@w...pl>

    Zmienić puszkę ;) ?
    Jaka jest przewaga CF nad SD, która decyduje o stosowaniu CF?
    Coś mi się wydaje, że nowe modele nikon i canom mają SD?

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2009-02-16 20:45:23
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gnccvi$o5o$1@news.task.gda.pl>, "JR" <j...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    > to tak na przyszłość, bo prawdopodobnie będzie to naturalna kontynuacja
    > dotychczasowego standardu 2.0, ze wszelkimi tego konsekwencjami...

    Byc moze.
    Porozmawiajmy jak juz bedzie...

    Ale Firewire800 _juz_ jest. Od 6 lat conajmniej.

    Teraz wchodzi Firewire 1600 i 3200

    A docelowo ma byc Firewre 6400. Ale to takie samo 'prawdopodobne' jak z
    tym USB 3.

  • 30. Data: 2009-02-16 20:48:25
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gncdvr$mhs$1@news.wp.pl>,
    "Krzysztof L" <l...@w...pl> wrote:

    > Zmienić puszkę ;) ?
    > Jaka jest przewaga CF nad SD, która decyduje o stosowaniu CF?
    > Coś mi się wydaje, że nowe modele nikon i canom mają SD?

    Chyba nie.

    TA