  • 141. Data: 2009-06-30 17:42:30
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Sqeeb" <s...@i...community> wrote

    >Jakby trafił w opone, to chłopak by przeżył.

    Strzelales kiedys z broni krotkiej?
    Z na przyklad TT-tki, "Czaka" czy co tam oni mieli?
    Do ruchomego celu?
    Celu wielkosci kartki pocztowej?

    Pytania sa oczywiscie retoryczne.
    Wiesz, w amerkanskim filmie szef policji
    jest zawsze czarny, a jak chcesz przezyc w wietnamie
    to za cholere nie pokazuj kumplowi
    zdjecia swojej narzeczonej!

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 142. Data: 2009-06-30 17:43:23
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > To moze teraz wytoczmy sprawe zmarlemu?

    wariat to ja jestem ale nie idiota...

    :)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 143. Data: 2009-06-30 18:00:53
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Mandatem czy sądem grodzkim - jak to za WYKROCZENIE?

    Nie zapominaj że blokada była postawiona żeby zatrzymać jakiegoś
    motocyklistę który dokonał napadu.
    Ten nie zatrzymał się na wezwanie i próbował staranować policjanta.
    Zginął wyłącznie na własne życzenie i jestem abosutnie ZA takim
    bezpardonowym działaniem policji.

    IMHO żal policjanta który oberwie przez pewnie jakąś niedorobioną lalę albo
    barana których się dla żartu nazywa "niezawisłym" sądem, choć jak to jest z
    tą niezawisłością sądów mieliśmy okazję przekonać się w czasie ostatniej
    kampanii......

  • 144. Data: 2009-06-30 18:02:24
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-30 17:47:18 +0200, Qlfon <r...@l...pl> said:

    > Lata, a w rejonie to i tydzien pod liscmi, jedzac, pijac, lejac i
    > sr***ajac pod nimi.

    Z tym rejonem to o coś nieco innego chodziło, ale już mniejsza o to ;-)

    > Hint: wyszkolonych. Pan policjant jak juz ustalilismy do nich nie
    > nalezal. Wiem, ze takie strzelanie to czysta statystyka, z tych 30 moze
    > dwa wejda w cel, reszta moze poleciec po tych przypadkowych. Mowimy o
    > strzelaniu w miescie nie na froncie.

    Ktoś tu gdzieś pisał, że policja ma być skuteczna... :-> Są skutki? Są.

    > Stary, strzelam od kilku miesiecy:) nie wymagaj zbyt wiele. tyle co
    > wiem to to ze 10 strzalow w 7 sekund nie oddam. no moze oddam, ale ile
    > bedzie w tarczy na 15m to nie mam pojecia:)

    Bez jaj - do jednego celu pokroju tarcza sylwetkowa? Ja, będąc zupełnie
    średnim strzelcem, na ostatnich zawodach IPSC, na stage'u z 3 tarczami,
    minimum 12 strzałów, obowiązkowa zmiana magazynka, dystans koło 12 m,
    miałem w okolicach 10 sekund. Z nieswojej broni, z nieswojej kabury
    (nie sportowej) i wogóle rzadko strzelam. Wszystko w tarczach (ale mało
    alf było).

    > Różnica jest taka - z broni
    >
    > true, ale to na wojnie a nie w strzelaniu, ktore w zalozeniu mialo byc
    > prewencyjne - mial zatrzymac, czyli unieszkodliwic na jakis okres
    > czasu. Ktory w tym przypadku mial byc jednak krotszy od wiecznosci. W
    > tym przypadku IMHO uzycie ognia ciaglego bylo li tylko fantazja pana
    > policjanta.

    Może nie zauważył że mu się przełącznik ognia przestawił (na ile
    pamiętam w Glauberycie bezpiecznik jest również przełącznikiem)? Stres,
    te sprawy. Każdemu się może zdarzyć. :->

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 145. Data: 2009-06-30 18:15:26
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 16:38:43 +0200, Qlfon <r...@l...pl> wrote:

    >Newrom, nie dosc ze samolotow nie lubisz to jeszcze cos Ci sie

    Samoloty niech se lataja, ale nad moja glowa jak mam kaca. No!

    > Skoro tak to dlaczego karabiny snajperskie nie strzelaja seriami?

    Bo one maja byc celne na duzych dystansach i w zasadzie chodzi o
    wyeliminowanie celu jednym strzalem. Z tej broni nie strzelasz z
    polobrotu ;)

    >Nie mialem przyjemnosci stzrelac z broni maszynowej ale
    >strzelam z broni krotkiej i wiem jaka rozrzut mam strzelajac 10-12

    Nie myl strzelania na celnosc i skupienie ze strzelaniem zeby trafic
    (to pierwsze sie potocznie nazywalo jedynka, a to drugie to dwojka).
    Juz nie wspomne o roznicy pomiedzy bronia krotka i dluga.
    Oczywiscie ze nie uzyskasz takiego skupienia strzelajac krotkimi
    seriami jakbys mogl uzyskac strzelajac pojedynczo, ale dwojke sie
    strzela do figur bojowych i chodzi tylko o to zeby w nia trafic, niema
    tam kolek z punktami. Pare razy sprawdzalismy z chlopakami jak kule
    trafiaja i najczesciej trafiala 1, 1-2, 2. trzecia i dalsze
    sporadycznie, ale tez kazdy sie staral wypuszczac po 2-3 pociski.
    Na 3 cele zuzywalo sie od 10 do 15 naboi, w magazynku bylo 20 (pomimo
    ze magazynek przyjmuje 30).
    Ogien byl prowadzony z ak ms wz 47 (wtedy na wyposazeniu WP).

    >Jakby co to zapraszam na Fabryczna- postrzelamy, pogadamy, zweryfikujemy
    >teorie:)

    Bron krotka mnie zupelnie nie cieszy, od dawna za to szukam dojscia do
    strzelnicy wojskowej i chocby tantala, ale mi sie nie udaje :(
    W te strone nie masz moze kontaktow ? :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 146. Data: 2009-06-30 18:22:14
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-30 17:42:04 +0200, masti <g...@t...hell> said:

    > ale mówisz z doświadczenia czy tak ci się wydaje?
    > Bo takich co potrafią trafić serią w cel to się dłuugo szkoli.

    _całą_ serią i owszem. 1-3 na 30 naboji - 5 minut wystarczy.

  • 147. Data: 2009-06-30 18:30:23
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 15:34:37 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl>
    wrote:

    >myli, to przejechał raz obok blokady zlożonej z jednego samochodu,
    >dwóch pojechało za nim, jeden został na czatach. Chłopak zawrócił i
    >jakoby próbował przejechać policmajstra,

    Czyli mial szanse sie zatrzymac?
    Policjanci starali sie nie uzywac broni tylko gnojka gonic ?
    W koncu strzelil i trafil bo skoro wieje to znak ze cos musi byc na
    rzeczy z tym napadem.
    I tak byli cierpliwi.

    pozdr
    newrom

  • 148. Data: 2009-06-30 18:39:52
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Policjanci starali sie nie uzywac broni tylko gnojka gonic ?
    > W koncu strzelil i trafil bo skoro wieje to znak ze cos musi byc na
    Czyli gonil go radiowoz? I bylo pewnie ich tam kilkanascie? I policjanci
    mieli radio?
    A mimo to jeden z nich postanowil go zatrzymac strzelajac w opone z pm. I
    myslal pewnie, ze mu sie uda. Normalnie chuck norris, jeden.
    No i chlopak nie zyje.
    Taaaa, calkiem sprawna ta nasza policja. Jednego wariata motocykliste mniej.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 149. Data: 2009-06-30 18:41:08
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > w tym wypadku swiadkowie byli zwiazani z poszkodowanym, bo to mala
    > miejscowosc, jesli nie osobiscie to poprzez lokalny patriotyzm, a policji
    > i tak nikt nie lubi
    No to zeby juz bylo calkiem jasne to policjant _tez_ byl stamtad. Znal
    chlopaka i motocykl przynajmniej z widzenia.
    Fajnie nie.

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 150. Data: 2009-06-30 18:45:33
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Jun 2009 15:28:09 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >Ale jak mowili swiadkowie "slychac bylo" 10 strzalow, to skoros praktyk,
    >powiedz ile czasu zajmie niewprawnemu strzelcowi wystrzelenie pojedynczych

    czemu pojedynczych ?

    >pociskow w ilosci 7 sztuk i jak daleko moze byc w tym czasie motocykl.

    W zaleznosci od broni, 7 szt to z pol sekundy ogniem ciaglym. A zeby
    strzelac krotkimi seriami (powiedzmy po 3-4 kule) to trza miec
    doswiadczenie i praktyke, czego mu RP nie zapewnila.

    >Zakladamy, ze strzelec dokladnie mierzy, zeby nie trafic kogos innego.

    Jesli mial wyjeta bron to jakas sekunde, moze dwie na zlozenie i
    celowanie.

    >Mnie wychodzi, ze to trwa dosc dlugo. A jak trwa dlugo to taki motor to juz
    >jest calkiem daleko i wtedy to juz ciezko go trafic.

    Dlatego pewnie nie trafil go z kolo tylko w lydke i plecy.

    >Ja to wiem, tylko po co policjantowi bron ustawiona na ogien ciagly?

    Nie wiem jak w tej broni ktora mial sie przestawia tryb ognia, w
    kalaszu masz jedna wajche do zabezpieczania i zmiany trybu ognia.

    >Nie mialem szczescia, ale caly czas pije do sensu uzytkowania broni
    >maszynowej przez zle wyszkolona policje.

    Szkolen w jezdzeniu samochodomi tez nie maja to wypadaloby im je
    zabrac.

    >I przezyl. No i drugi tez do rowu, wiec chyba mozna nie.

    Czasem mozna, czasem nie. Tym razem gosc uciekl radiowozom co go
    gonily i zaczal jechac nazad w strone policjanta.

    >Zreszta jakby nie patrzec to strzelanie z peemu w miescie nie jest rozsadne.

    Owszem, ale zdecydowanie bardziej nierozsadne byloby puszczenie luzem
    typa podejzewanego o napad z uzyciem broni.

    pozdr
    newrom