    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... [OT]
    Date: Tue, 30 Jun 2009 20:02:24 +0200

    On 2009-06-30 17:47:18 +0200, Qlfon <r...@l...pl> said:

    > Lata, a w rejonie to i tydzien pod liscmi, jedzac, pijac, lejac i
    > sr***ajac pod nimi.

    Z tym rejonem to o coś nieco innego chodziło, ale już mniejsza o to ;-)

    > Hint: wyszkolonych. Pan policjant jak juz ustalilismy do nich nie
    > nalezal. Wiem, ze takie strzelanie to czysta statystyka, z tych 30 moze
    > dwa wejda w cel, reszta moze poleciec po tych przypadkowych. Mowimy o
    > strzelaniu w miescie nie na froncie.

    Ktoś tu gdzieś pisał, że policja ma być skuteczna... :-> Są skutki? Są.

    > Stary, strzelam od kilku miesiecy:) nie wymagaj zbyt wiele. tyle co
    > wiem to to ze 10 strzalow w 7 sekund nie oddam. no moze oddam, ale ile
    > bedzie w tarczy na 15m to nie mam pojecia:)

    Bez jaj - do jednego celu pokroju tarcza sylwetkowa? Ja, będąc zupełnie
    średnim strzelcem, na ostatnich zawodach IPSC, na stage'u z 3 tarczami,
    minimum 12 strzałów, obowiązkowa zmiana magazynka, dystans koło 12 m,
    miałem w okolicach 10 sekund. Z nieswojej broni, z nieswojej kabury
    (nie sportowej) i wogóle rzadko strzelam. Wszystko w tarczach (ale mało
    alf było).

    > Różnica jest taka - z broni
    >
    > true, ale to na wojnie a nie w strzelaniu, ktore w zalozeniu mialo byc
    > prewencyjne - mial zatrzymac, czyli unieszkodliwic na jakis okres
    > czasu. Ktory w tym przypadku mial byc jednak krotszy od wiecznosci. W
    > tym przypadku IMHO uzycie ognia ciaglego bylo li tylko fantazja pana
    > policjanta.

    Może nie zauważył że mu się przełącznik ognia przestawił (na ile
    pamiętam w Glauberycie bezpiecznik jest również przełącznikiem)? Stres,
    te sprawy. Każdemu się może zdarzyć. :->

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco