    From: RadoslawF <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Date: Fri, 03 Jul 2009 09:20:00 +0200
    <4a49b416$1@news.home.net.pl> <h2cda8$8qr$2@inews.gazeta.pl>
    <g8nlhwk91xjv$.1ayxwnq2vk3lo.dlg@40tude.net>
    <2...@i...community>
    <h2d144$7ii$1@news.onet.pl> <h2dqfr$ndt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2f0hv$rrc$1@news.task.gda.pl> <h2g90l$9jj$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2hl6c$5dr$1@news.task.gda.pl> <h2hm0r$rca$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2ho0a$36u$1@node2.news.atman.pl>
    <h2ige9$c9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <h2iqm7$89k$1@node2.news.atman.pl>
    <h2j709$iam$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h2iv2e$r1k$1@node1.news.atman.pl>
    <h2j9vd$qdh$1@atlantis.news.neostrada.pl>

    Dnia 2009-07-02 23:46, Użytkownik Grzybol napisał:

> [...]
    > mu się rodzi, a do domu niedaleko. Nie zatrzymał się. Dzielni chłopcy
    > podejmują pościg za bandytą. Doganiają go, zajeżdżają drogę. Wyskakuje
    > polski rambo-policyjant z gotowym do strzału pistolcem i w momencie kiedy
    > Ukrainiec wysiadł z samochodu wali do niego. Jeden trafny strzał. Ukrainiec
    > nie żyje. Dobrze, że go zabił? Ku przestrodze innych? Chciałbyś być na
    > miejscu Ukraińca? A możesz w każdej chwili być. Pamiętaj. Kara dla
    > policjanta - przenisienie z drogówki do wiejskiego komisariatu, doczekał do
    > wieku emerytalnego i poszedł na emeryturę. Ciekawe czy mu się dobrze żyje...

    Po zabiciu niewinnego pewnie nie żyło by sie za przyjemnie.
    Tylko że to są dwa różne przypadki mimo że zakończone celnym
    strzałem. W pierwszym strzelano do wyraźnie uciekającego
    w drugim do kogoś kto już sie zatrzymał ale wedle policji
    zachowywał się agresywnie. Mam do ciebie tylko jedno pytanie,
    co powinien zrobić kierowca po zatrzymaniu przez patrol policji
    a czego nie powinien zrobić ? Wiesz czy może to jednak ty
    będziesz do odstrzału ?

    > Mało jeszcze w życiu widziałeś. Nie wszystko jest takie proste...Pożyjesz
    > zobaczysz. O ile nie odstrzeli Cię jakiś policjancina, nadgorliwy służbista,
    > lub taki co to musi sobie postrzelać.

    Może i mało widziałem ale wiem wystarczająco dużo i potrafię się
    zachować tak aby nikt do mnie nie strzelał czy nikt nie wyrywał
    mi kluczyka ze stacyjki w moto w czasie kontroli.