  • Data: 2009-07-03 07:21:04
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Easy" <e...@m...nospam.org> napisał w wiadomości
    news:h2ka4c$8l0$1@news.dialog.net.pl...
    > ciach<
    To ja Ci tez opowiem historie. Pracuje w firmie zajmujacej sie rowniez
    miedzyinnymi transportem medyczny. Wozimy rozne rzeczy miedzy innymi rowniez
    krew przeznaczona do wykonywania badan lab. W naszej chorej rzeczywistosci
    szpitali nie stac na utrzymywanie labow w swoich wszystkich placowkach.
    Czasami zdarza sie, ze jest jeden szpital centralny z jednym duzym labem a w
    podjednostkach sa tylko robione badania podstawowe. Jednego razu na nocnym
    dyzurze trafilo mi sie wiezc probowke na grupa krwi dla malego chlopaka
    potrzebna do oznaczenia. Chlopak lezal na stole i potrzebna byla transfuzja.
    Oznaczenie grupy trwalo okolo 30 min a liczyla sie kazda minuta bo pomiedzy
    szpitalami jest 15 minut drogi jada normalnie. Ja ta droge zrobilbym w 6
    minut.
    ... Tak, trafilem na patrol, i nie dalo sie wytlumaczyc, ze jade do
    szpitala. A jechalem ostro. Po chodnikach, trawie, torowiskach zeby tylko
    zdazyc. Dostalem mandat, swoje odstalem ale zdazylem dowiezc ta probowke.
    Serologia zrobila grupe, chlopak przezyl. Zgadnij co czulem stojac i
    czekajac na mandat. Wiesz co mu powiedzialem?
    Zgadnij.
    I teraz najlepsze, mialem sie zatrzymac czy jechac dalej, a co by bylo
    gdyby...

    pozdr
    --
    Bartek