  • Data: 2009-07-03 10:03:56
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat... troche EOT
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:4a4dd24d$1@news.home.net.pl...

    > MOżesz służyc wzorcem młodemu będac przykładnym obywatelem ledwo lepiąc
    > konieć z końcem ale zyjąc uczciwie a Twoje potomstwo zostanie bandytą bo
    > będzie widziało dookoła, że cwaniactwo i nieuczciwość przynosi bardziej
    > wymierne korzyści niz zycie wieczne w niebiesiech.

    pewnie ze tak, ale mimo wszystko masz wieksze szanse na to, ze bedzie tak
    jak chcesz

    > niezatrzymanie się do kontroli żadko kiedy w tym kraju kończy się zgonem.

    zgadza sie, ale przewaznie konczy sie problemami, przecietny kowalski to
    rozumie, a wiec wiekszosc spoleczenstwa sie do kontroli zatrzyma, nawet jak
    ma cos na sumieniu, nawet jadac na bani sie zatrzymuja, tak wiec
    niezatrzymuja sie cwaniaczki, ktore wlasnie maja takie podejscie do policji
    ze to chu.. albo ze i tak im moga skoczyc

    > czlowieka. Chodzi mi o to, ze jesli wiesz ze nie jestes gotowy poniesc
    > konsekwencji ew. uzycia broni to nie idziesz do Policji.

    ale tu nie chodzi o rzeczy ktore sobie mozesz rozwazac, to sa rzeczy o
    ktorych nie masz pojecia i nie bedziesz mial do momentu kiedy sie nie
    wydarza, idac twoim tokiem rozumowania do policji mogli by wstepowac tylko
    ci co kiedykolwiek zabili czlowieka i nie maja z tego powodow problemow z
    psychika, bo tylko oni sa tego pewni

    > Moze w afkecie bys to zrobil, nie przecze, ale zycie po tym moze byc
    > ciezkie, bardzo. To ze bylyby szanse na to ze sad Cie uniewinni nie znaczy
    > ze Twoje sumienie tez. i to jest problem.

    ale o tym wlasnie pisze, zadne przemyslenia, zadne zastanawianie sie w tej
    kwestii niczego nie zmienia, bo kazdemu, a w kazdym razie pewnie wiekszosci,
    szczegolnie tym co wstepuja do policji czy wojska, wydaje sie ze sa
    psychicznie na to przygotowani, ale nie przekonaja sie do momentu kiedy nie
    beda musieli pociagnac za spust