  • Data: 2009-07-03 07:41:17
    Temat: Re: Final sprawy sprzed 3 lat...
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h2k1lu$vrl$1@node1.news.atman.pl...
    > Może i mało widziałem ale wiem wystarczająco dużo i potrafię się
    > zachować tak aby nikt do mnie nie strzelał czy nikt nie wyrywał
    > mi kluczyka ze stacyjki w moto w czasie kontroli.
    Jesli masz taka wiedze, to dlaczego wczesniej napisales, ze policjant ma tak
    strzelac zeby nie trafic (nie zaszkodzic postronnym)? O tu:
    "Jeśli nie ucierpią osoby postronne."
    Myslisz, ze strzelanie z glauberyta do odjezdzajacego motocykla, w miescie,
    gdzie czesc pociskow poleciala w elewacje, bylo dzialaniem zgodnym z
    procedura i z tym co sam napisales?
    I zeby nie bylo, chlopak, zle zrobil, ze uciekal, ale policjant rowniez
    podjal zla decyzje i za to powinien poniesc konsekwencje.
    Policjant ma strzelac tak, zeby nie zabic, ma wyrzadzic jak najmniejsza
    krzywde, a jesli nie ma takiej mozliwosci to nie powinien strzelac.
    Zabic moze w momencie bezposredniego zagrozenia zycia, a takiej sytuacji nie
    bylo.

    pozdr

    Bartek
    bez czajnika...co dalej?