  • Data: 2012-07-04 11:51:23
    Temat: Re: Finał Euro 3D WTF?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "oneir" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    news:jsvlh1$1gs$1@inews.gazeta.pl...
    > tego samego zjawiska. Nie

    > ja nie ogladalem w 3d bo nie mialem mozliwosci, ale zastanwaia mnie jak to
    > moglo byc zrealizowane bo nie widzialem tw czasie meczu ani jednej kamery
    > dwuobiektywowej, czyli co, wszytskie mecze byly realizwoane w 3d? bo
    > kamery byly chyba te same,
    >
    > da sie zrealizowac 3d jednym obiektywem? bez przesuniecia?

    To jest robione osobnymi kamerami i ma uzasdnienie, odleglosc miedzy
    obiektywami musi byc duza.

    Dla odleglosci jak miedzy ludzkimi oczami glebie mamy do okolo 10m, aby cale
    boisko mialo glebie odleglosc kamer musi byc sporo wieksza.

    W przypadku finalow cos nie poszlo tak z symchronizacja kamer (kierunek,
    wysokosc, i kto wie czy jakiegos debilnego opoznienia nie wstawili).