  • Data: 2009-10-22 08:18:14
    Temat: Re: Filtry Cokin
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Gil napisał(a):

    > Jeszcze przemyśl sobie, czy holder na 1 czy na 3 filtry.
    > Przy kicie 18mm winiety raczej nie będzie. Przy holderze 1 miejscowym zaczyna
    > się tak od 14mm. Przy 2-3 filtrach jest jazda. Oczywiście trzeba je dawac w
    > pozycjach zróżnicowanych a nie dokładnie pół na pół.

    Czasem stosując więcej niż jeden filtr (np dwie szare połówki naraz)
    różnicuje się nie tylko pozycję (przesunięcie) każdego z filtrów, ale
    też obrót (np jeden równo z horyzontem, drugi lekko na skos). Orientuje
    się ktoś jakie holdery się do tego stosuje? A może drugi filtr trzyma
    się po prostu łapką?

    --
    Mirek