    From: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Filtr polaryzacyjny 77mm, prosba o pomoc
    Date: Wed, 25 Feb 2009 16:26:58 +0100

    > Chce zakupic polara dla sigmy 10-20. Obawiam sie oczywiscie
    > wynietowania. Zastanawiam sie nad taka opcja:
    >
    > http://allegro.pl/item558786165_filtr_polaryzacyjny_
    sunpak_marumi_dhg_slim_77mm_cp.html
    > Pytanie czy to co w opisie aukcji to sciema czy nie ?:)

    Moze byc nie sciema - mam Marumi firmowane przez Marumi ;)
    - jest w dokladnie takim samym pudelku.

    > Ewentualnie w gre wchodzi Hoya Standard:
    > http://allegro.pl/item558325324_filtr_polaryzacyjny_
    hoya_standard_77mm_77_promocja.html

    > lub lub Hakuba, ale wersja bez MC:
    > http://www.foto-net.pl/sklep/produkt1594-Hakuba-pola
    ryzacja-ko%C5%82owa-77mm.html

    > Co drodzy grupowicze polecicie? Boje sie o winietwanie przy hoya i
    > hakubie, czy ktos ich uzywal, ma doswiadczenie.

    Jak by sie nie nazywal - filtra bez obustronnych, wielowarstwowych
    powlok nie kupuj. Nawet jesli to bedzie KingMaxSuper ;)