  • 1. Data: 2012-07-04 20:55:15
    Temat: Filtr - jaka ednica?
    Od: "Mirek" <m...@w...op.pl>

    Mógłby ktoś sprawdzić jaka jest średnica zewnętrzna filtru szarego 62mm i
    67mm? Najlepiej Hoya ale może być inny. Na foto się nie znam a filtr ND2
    chcę założyć na obiektyw projektora, który jest chyba zbyt jasny. Obiektyw
    nie ma oczywiście żadnego gwintu więc pozostaje kombinowanie.
    MIREK.

  • 2. Data: 2012-07-04 21:51:18
    Temat: Re: Filtr - jaka ednica?
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-04 18:55:15 +0000, "Mirek" <m...@w...op.pl> said:

    > Mógłby ktoś sprawdzić jaka jest średnica zewnętrzna filtru 67mm?
    70 mm.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-07-04 23:54:08
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-07-04 20:55, Mirek pisze:
> [...]
    > ND2 chcę założyć na obiektyw projektora, który jest chyba zbyt jasny.
    > Obiektyw nie ma oczywiście żadnego gwintu więc pozostaje kombinowanie.

    67-69.8mm

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2012-07-06 18:45:35
    Od: "Mirek" <m...@w...op.pl>

    > 67-69.8mm
    >
    > Pozdrawiam,
    > Paweł

    Dzięki za precyzyjną informację. Powinien idealnie pasować do obiektywu
    70mm.
    Mirek.