  • 11. Data: 2009-05-03 00:54:27
    Temat: Re: Film z GH1
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Saiko Kila" napisał

    > To jest ręcznie. Zrobił to po to żeby było widać że można tak łatwo
    > robić, co jest pewną przewagą nad tańszymi (i małymi) kamerami - tam
    > ciężko.

    Ta przewaga będzie kulą u nogi HG1-filmowców ; )

    > BTW do oglądania z YT najlepiej ściągnąć dodatkiem do Firefoksa o nazwie
    > Video DownloadHelper, opcja HQ22, wtedy puścić z dysku. Niestety filmik
    > jest przerobiony przez YT a nie oryginał. Do wrzucania oryginałów dobry
    > jest Vimeo.

    Dobrze wiedzieć. Po krótkim testowaniu IE8 czym prędzej przesiadłem się na
    FF ; ) i przyda mi się taki gadżet.

    adam

  • 12. Data: 2009-05-03 05:12:13
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces adam <j...@o...maile.com> zwrócił
    błąd:

    > Ta przewaga będzie kulą u nogi HG1-filmowców ; )

    Trochę dużo to waży, więcej niż profesjonalny kamkorder, a chyba nie da
    się położyć na ramieniu ;)

    > Dobrze wiedzieć. Po krótkim testowaniu IE8 czym prędzej przesiadłem się na
    > FF ; ) i przyda mi się taki gadżet.

    Ja dziś instalowałem IE8. Właściwie samo mi się... I nie zmienię na
    niego :) Natomiast plugin flashowy do YT pod FF ma taką wadę że jest
    mało wydajny nawet na mocnych kompach. Lepiej na nich chodzi Google
    Chrome, nawet z tą samą wersją Flasha. Dlatego ja wolę ściągnąć filmik w
    najlepszej dostępnej wersji i odpalić ręcznie jakimś sensownym playerem.
    Niestety uciekają wtedy annotations, czyli w tym wypadku nazwy
    obiektywów.

    Ten gość zamieścił kolejne filmiki, drugi na przykład z dźwiękiem z
    aparatu.

    50-200 SWD nie używa autofocusa z body micro 4/3 (autor filmiku to
    potwierdził, bo go spytałem), sam się zastanawiam nad czymś lekkim do
    tego obiektywu :)

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 13. Data: 2009-05-03 09:14:07
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Saiko Kila napisał:
    > Proces adam <j...@o...maile.com> zwrócił
    > błąd:

    > Trochę dużo to waży, więcej niż profesjonalny kamkorder, a chyba nie da
    > się położyć na ramieniu ;)

    Jestem pewien, że dość szybko pojawią się jakieś uprzęże :)

    m.
    --
    E478: Don't panic!

  • 14. Data: 2009-05-03 11:35:26
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Saiko Kila" napisał

    > Trochę dużo to waży, więcej niż profesjonalny kamkorder, a chyba nie da
    > się położyć na ramieniu ;)

    Się kupi uchwyt od fotonajpera, się zmontuje przedłużacz do przycisku i
    będzie śmigać ; )

    adam

  • 15. Data: 2009-05-03 12:45:43
    Od: Grzegorz Sułek <g...@s...sgh.waw.pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Mateusz Ludwin:

    > Włączcie sobie HD i pełny ekran.

    W Youtube wystarczy do kazego linku na końcu adresu dodać &fmt=18 by uzyskać efekt HQ
    albo dodać &fmt=22 by uzyskać efekt HD (niestety jakość hd jest dostępna tylko dla
    materiału
    przygotowanego w jakości HD, dodanie &fmt=22 do materiału z standardowej jakości
    spowoduje wyświetlenie go
    w podstawowej jakości (nie przełączy automatycznie na HQ czyli &fmt=18). Jakość HQ
    jest dostępna dla
    wszystkich clipów.

    więc w/w link polecam obejrzeć z następujących adresów:

    http://www.youtube.com/watch?v=mZ8YVKcMEQA&fmt=22
    lub
    http://www.youtube.com/watch?v=mZ8YVKcMEQA&fmt=18

    --
    pozdrawiam
    grzesiek

  • 16. Data: 2009-05-05 02:11:20
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces adam <j...@o...maile.com> zwrócił
    błąd:

    > Się kupi uchwyt od fotonajpera, się zmontuje przedłużacz do przycisku i
    > będzie śmigać ; )

    Kamera na pewno będzie śmigać, kamerzysta... Będzie nabierał formy! :)

  • 17. Data: 2009-05-05 02:11:21
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Mikolaj Machowski <m...@w...pl> zwrócił błąd:

    > Jestem pewien, że dość szybko pojawią się jakieś uprzęże :)

    Hm, na przykład coś w rodzaju Steadicam... W sam raz w góry ;)