  • 1. Data: 2009-04-29 00:52:08
    Temat: Film z GH1
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    + różne obiektywy z 4/3:

    http://www.youtube.com/watch?v=mZ8YVKcMEQA

  • 2. Data: 2009-04-29 00:55:04
    Temat: Re: Film z GH1
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Mateusz Ludwin:

    > + różne obiektywy z 4/3:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mZ8YVKcMEQA

    Włączcie sobie HD i pełny ekran.

  • 3. Data: 2009-04-29 05:21:17
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > + różne obiektywy z 4/3:
    > http://www.youtube.com/watch?v=mZ8YVKcMEQA

    Ten biegajacy out of focus jest ...fascynujacy ;)

    Przewiduje wylew nieostrych filmow na YT oraz pytan
    w sieci "kupilem Lumixa GH1 - gdy krece filmy mojemu dziecku
    obraz jest nieostry! Nie po to wydawalem tyle pieniedzy,
    zeby na moim TV fullhd (cztery wejscia hdmi, kontrast 50.000,
    jesyne 230zl miesiecznie) miec nieostry obraz! Gdzie jest
    najblizszy serwis Panasonica? Musze oddac go do naprawy!" ;)

  • 4. Data: 2009-04-29 05:42:47
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jesyne 230zl miesiecznie) miec nieostry obraz! Gdzie jest
    > najblizszy serwis Panasonica? Musze oddac go do naprawy!" ;)

    Może ktoś wie - mamy tam jakiś wpływ na przysłone podczas kręcenia czy nie?
    Jak nie to przy dobrym oswietleniu automatyka powinna trochę zwiększyc
    wartość przysłony i byłoby pewnie trochę lepiej z ostrością.

  • 5. Data: 2009-04-29 08:03:36
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Ten biegajacy out of focus jest ...fascynujacy ;)
    zarowno kompakty jak i tanie kamery maja identyczne objawy, wiec nie
    wiem czym tu sie fascynowac
    jak wolisz zupelny brak AF w trybie filmowania, kup sobie D90... albo
    wylacz AF w aparacie ;)
    Marx

  • 6. Data: 2009-04-29 11:15:29
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Ten biegajacy out of focus jest ...fascynujacy ;)

    Mam wrażenie, że to z wróblami to ręczne brandzlowanie ostrością.

    adam

  • 7. Data: 2009-04-29 18:05:30
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Mateusz Ludwin napisał:
    > + różne obiektywy z 4/3:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=mZ8YVKcMEQA

    z czym do ludzi? ;)

    IS1 SX, full hd, kompresja do divx7
    http://rapidshare.com/files/227218703/2009-04-24-krk
    -pomniki-b2-1808p.divx.avi.html

    50MB

    (lapsza z tego canona kamera niz aparat :/ )

  • 8. Data: 2009-04-29 19:06:21
    Od: Sylwester Zarębski <kenjiro_usun@spam_irc.pl>

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 13:15:29 +0200, adam napisał(a):

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał
    > Mam wrażenie, że to z wróblami to ręczne brandzlowanie ostrością.

    Mam wrażenie, że tu wszędzie jest ręcznie; przynajmniej nie jest to
    ciągły AF jak w kamerach, a z manualnym sterowaniem na zasadzie 'wciśnij
    przycisk to się naostrzy AF'.
    Generalnie filmiki fajne, tylko muzyka nieco wkurza ;).

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 9. Data: 2009-04-30 11:09:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Sylwester Zarębski" napisał

> [...]
    > przycisk to się naostrzy AF'.
    > Generalnie filmiki fajne, tylko muzyka nieco wkurza ;).

    To jest właśnie dość dziwne.
    Co to wogóle jest ?
    Aparatu nie ma na półkach, ktoś się nim bawi i jeszcze wypuszcza takie knoty
    ?

    Poczatkowo myślałem, że te wszelkie przecieki i ploty w stylu 43rumours.com
    to jakaś zakamuflowana działalność producentów.

    adam

  • 10. Data: 2009-05-03 00:42:44
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces adam <j...@o...maile.com> zwrócił
    błąd:

    > Mam wrażenie, że to z wróblami to ręczne brandzlowanie ostrością.

    To jest ręcznie. Zrobił to po to żeby było widać że można tak łatwo
    robić, co jest pewną przewagą nad tańszymi (i małymi) kamerami - tam
    ciężko.

    BTW do oglądania z YT najlepiej ściągnąć dodatkiem do Firefoksa o nazwie
    Video DownloadHelper, opcja HQ22, wtedy puścić z dysku. Niestety filmik
    jest przerobiony przez YT a nie oryginał. Do wrzucania oryginałów dobry
    jest Vimeo.

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8