  • 131. Data: 2010-05-14 18:00:51
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>

    > Na prawym pasie?

    Na lewym. To przecież widać na filmie...

  • 132. Data: 2010-05-14 18:34:39
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    W dniu 2010-05-14 09:54, Icek pisze:
    > 1. bo czesto jest tak, ze Ty sie wleczesz bo masz czerwone ale np. do skretu
    > jest zielone i ktos musi Cie wyprzedzic albo denerwuje sie na Ciebie bo Ty
    > sie wleczesz a jemu konczy sie jego zielone

    W przedstawionym przeze mnie przypadku to nie ma miejsca. Staram się
    zwracać uwagę na wszystkie światła przede mną.

    > 2. bo ma ochote pojechac zgodnie z przepisami 50km/h a nie 20

    To analogiczny argument jak moja ochota "jazdy 20" więc tutaj nie ma
    specjalnie znaczenia.

    > 3. bo ma fanaberie byc pierwszy na swiatlach

    Ok, to niech będzie konsekwentny, jeżeli uważa, że ja się guzdram to
    niech on się nie guzdra podczas ruszania.

    > 4. bo zaklada, ze jak juz tak oszczedzasz paliwo to ruszac tez bedziesz
    > ekonomicznie a nie dynamicznie

    Trudno się z Toba niezgodzić, jednak oczekiwałbym od takiego kierowcy
    pokazania jak się dynamicznie rusza.
    Często to wygląda tak, że ruszam za tymi kierowcami którzy mnie
    wyprzedzili i w środku skrzyżowania zmieniają biegi jakoś tak powoli i w
    efekcie mimo chęci "dynamicznego" ruszenia za nimi muszę hamować zamiast
    płynnie jechać.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 133. Data: 2010-05-14 18:36:55
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    W dniu 2010-05-14 13:25, Filip KK pisze:

    > Zapraszam do Trójmiasta. Wtedy ja się pośmieję z Twojego zdziwienia na
    > twarzy! :D

    Analogicznie we Wrocławiu.
    Kolegę od "buahahaha" zapraszam na przejażdżkę od FATu (Grabiszyńska
    Hallera) do ul Krakowskiej. Proszę jedż 50-60km/h po prawym pasie i
    obserwuj co się będzie działo na lewym podczas zmiany świateł.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 134. Data: 2010-05-14 18:39:24
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    strach pisze:
    ...>8
    > O świetnie. Chyba trzeba co tydzień powtarzać, bo skoro SirPiernik nie
    > zrozumiał podanego na tacy to co mówić o tych, którzy w ogóle o zamku
    > nie słyszeli?

    Teoretyk z Ciebie jest calkiem niezly, moze przy tym pozostan?
    Owszem, zamek blyskawiczny funkcjonuje wspaniale na zachodzie a i w
    Indiach gdzie zrobilem pare tysiecy km. A w Polsce jakos nie chce....
    A co do rozumienia niektorych rzeczy przez Sir Piernika to postaraj sie
    najpierw zrozumiec co on pisze bo juz zakwasow dostaje ze smiechu i
    obiecuje, przestaje sobie z Ciebie jaja robic (w koncu nie Twoja wina
    zes glupi)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik

  • 135. Data: 2010-05-14 18:44:37
    Od: Maciej Iwanczewski <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl>

    W dniu 2010-05-14 14:54, Urko pisze:

    > Im szybciej będziesz ruszał tym szybciej ruszy ten za Tobą - proste
    > prawda.
    > 100 metrów powiadasz... - czyli albo jeżdzisz przecinakiem i ruszasz
    > bardzo dynamicznie albo za Tobą stał kiedyś kierowca któremu się
    > przysnęło... ;)

    Z moich obserwacji i jazdy po mieście wynika, że jadę spokojnie (50kmh)
    prawym pasem. Lewym wyprzedza mnie autko jadące na oko 30-40km/h więcej.
    Dojeżdzamy do świateł i ja jestem na prawym on na lewym pasie.
    Zmiana świateł i... ja jestem z 50 metrów za skrzyżowaniem, jadę sobie
    50kmh, a Pan z lewej jest gdzieś z tyłu.
    Potem powtarza się sytuacja, Pan mnie wyprzedza i na kolejnym
    skrzyżowaniu to samo.

    Ja nie ruszam nadzwyczaj dynamicznie, po prostu naciskam gaz i jadę,
    biegów nie zmieniam - robi to za mnie automat.

    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 136. Data: 2010-05-14 19:46:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Iwanczewski" <nawiiwan@wytnij_togazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > To analogiczny argument jak moja ochota "jazdy 20" więc tutaj nie ma
    > specjalnie znaczenia.

    Czemu tak jest, że im mniej ktoś wie i umie, tym bardziej i głośniej
    pyskuje, zamiast posłuchać tych co wiedzą?
    Zapytałeś - dostałeś odpowiedź, więc grzecznie podziękuj i skończ z tą
    filozofią rodem z przedszkola.
    Chyba że chodziło Ci o to, żeby sobie potrollować.

  • 137. Data: 2010-05-14 19:47:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Owszem, zamek blyskawiczny funkcjonuje wspaniale na zachodzie a i w
    > Indiach gdzie zrobilem pare tysiecy km. A w Polsce jakos nie chce....

    Widać oni kolejek nie mieli, więc im agresja nie rośnie na samo wspomnienie.

  • 138. Data: 2010-05-14 19:57:30
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    > bo taki to oczekuje, ze sie zatrzymasz, machniesz reka, zamrugasz swiatlami
    > to on wtedy wie, ze moze jechac.
    >

    > Icek

    dlatego ja nie wpuszczam kobiet, bo one wlasnie na takie cos czekają

  • 139. Data: 2010-05-14 19:59:34
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Neo[EZN] pisze:
    ...>8
    > ... o ile zwężenie ma mniejszą przepustowość od skrzyżowania - akurat
    > jest sporo miejsc we Wrocławiu gdzie takie rozwiązanie jest bardzo
    > dobre i zdaje egzamin. Wyobraź sobie lejek ....

    Porownanie znakomite i przekonywujace. Ale zawsze jest jakis "ale" :)
    Przeciez sam dobrze wiesz ze tam byl korek "zderzak w zderzak" az do pl.
    Bema!! Wiec co Ty mi tu o lejku?
    A ja odnosilem sie do tej wlasnie konkretnej sytuacji!
    Przeciez jasne jest ze w niektorych przypadkach taki podwojny pas
    spelnia role kondensatora w ukladzie elektrycznym albo zbiornika
    powodziowego :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik

    PS
    Niestety musi minac jeszcze wiele tysiecy godzin bezsensownie
    przestanych w tego typu korkach bysmy sie nauczyli nie tylko jechac na
    zamek ale i na zwezeniu, mocno przyspieszyc :(

    PS2
    Wyobraz sobie ze w Indiach (bylem pol roku wiec wiem co mowie) spotkalem
    sie z "zamkiem" ale dla dowch pasow ruchu w przeciwnych kierunkach! I to
    naprawde czesto. (Jako pasazer, sam sie nie odwazylem wykonac tego
    manewru:) )

  • 140. Data: 2010-05-14 21:36:15
    Od: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hsk31q$mug$...@n...onet.pl...
    > Porownanie znakomite i przekonywujace. Ale zawsze jest jakis "ale" :)
    > Przeciez sam dobrze wiesz ze tam byl korek "zderzak w zderzak" az do pl.
    > Bema!! Wiec co Ty mi tu o lejku?

    Ten korek sięgał aż skrzyżowania Drobnera z Dubois (albo właśnie tam się
    zaczynał). Pisałem ogólnie bo to prawda, że tam akurat czy będą dwa pasy
    ruchu za skrzyżowaniem czy jeden to niczego to nie zmieni bo przepustowość
    tego odcinka jest tak mała, że spokojnie można na ten odcinek wpuszczać
    jakieś 10 aut na minutę. Tyle, że woda, która chciała wlać się do tego lejka
    z bardzo wąską szyjką została zrobiona w bambuko bo zobaczyła, że się
    jeszcze zmieści ta porcja a spotkała ją przykra niespodzianka - wylała się
    na podłogę.

> [...]
    > sie z "zamkiem" ale dla dowch pasow ruchu w przeciwnych kierunkach! I to
    > naprawde czesto. (Jako pasazer, sam sie nie odwazylem wykonac tego

    No właśnie próbowałem to sobie wyobrazić ale nie jestem w stanie i się
    poddaję. Bez rysunku albo dokładnego opisu chyba nie zrozumiem, choć chętnie
    dowiem się co to jest ten "zamek" dla dwóch pasów o przeciwnych kierunkach
    ruchu :)