    From: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Date: Fri, 14 May 2010 21:36:15 +0200

    Użytkownik "Sir Piernik" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hsk31q$mug$...@n...onet.pl...
    > Porownanie znakomite i przekonywujace. Ale zawsze jest jakis "ale" :)
    > Przeciez sam dobrze wiesz ze tam byl korek "zderzak w zderzak" az do pl.
    > Bema!! Wiec co Ty mi tu o lejku?

    Ten korek sięgał aż skrzyżowania Drobnera z Dubois (albo właśnie tam się
    zaczynał). Pisałem ogólnie bo to prawda, że tam akurat czy będą dwa pasy
    ruchu za skrzyżowaniem czy jeden to niczego to nie zmieni bo przepustowość
    tego odcinka jest tak mała, że spokojnie można na ten odcinek wpuszczać
    jakieś 10 aut na minutę. Tyle, że woda, która chciała wlać się do tego lejka
    z bardzo wąską szyjką została zrobiona w bambuko bo zobaczyła, że się
    jeszcze zmieści ta porcja a spotkała ją przykra niespodzianka - wylała się
    na podłogę.

    > PS2
    > Wyobraz sobie ze w Indiach (bylem pol roku wiec wiem co mowie) spotkalem
    > sie z "zamkiem" ale dla dowch pasow ruchu w przeciwnych kierunkach! I to
    > naprawde czesto. (Jako pasazer, sam sie nie odwazylem wykonac tego
    > manewru:) )

    No właśnie próbowałem to sobie wyobrazić ale nie jestem w stanie i się
    poddaję. Bez rysunku albo dokładnego opisu chyba nie zrozumiem, choć chętnie
    dowiem się co to jest ten "zamek" dla dwóch pasów o przeciwnych kierunkach
    ruchu :)