  • 121. Data: 2010-05-14 14:28:30
    Temat: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Przy czym dynamiczne ruszanie nie oznacza palenia gumy, wystarczy ruszać
    bez
    > 1-2 sekudowej zwłoki na wrzucenie biegu i puszczenie sprzęgła. W tym celu
    > trzeba zostawić trochę więcej odstępu od samochodu stojącego przed nami
    (np.
    > tak aby widzieć całe jego opony) i ruszać powoli chwilę zanim on ruszy.

    opony zmieniam co 75kkm ;)

    Bez palenia gumy ale zaraz gdy pojawi sie zielone bez szukania drazka od
    biegow przez 5 sekund a nastepnie bez rozpedzania sie w 10 sekund do 20km/h
    bo zaraz moze sie ograniczenie zdarzy albo trzeba bedzie zachowac szczegolna
    ostrozonosc

    Icek

  • 122. Data: 2010-05-14 14:31:27
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    > Nie jest to dobry pomysł, bo co drugi będzie próbował zjechać przed
    > pierwszą zaporą

    Ale warto sprawdzić czy tak faktycznie będzie czy nie.

  • 123. Data: 2010-05-14 14:35:05
    Od: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>

    > Tak, jasne, najlepiej ruszać spod świateł dopiero wtedy, gdy zobaczy się,
    > że auto przed nami bez problemu opuściło skrzyżowanie... Ile wtedy aut
    > zdąży przejechać w jednym cyklu? Dwa?

    Otóż to. We wszystkim trzeba zachować zdrowy rozsądek - dla mnie jest
    jasne, że jeśli widać, że za skrzyżoawniem lewy pas jest pusty to spokojnie
    mogę pojechać - nawet prawym pasem, który za skrzyżowaniem stoi. Najwyżej
    zmienię na lewy i nikogo nie zablokuję. Tak, wiem, nie można zmieniać pasa
    ruchu na skrzyżowaniu ale tu też warto zachować zdrowy rozsądek i zmienić
    pas na pusty jeśli można zablokować całe skrzyżowanie stojąc na tym pełnym.

  • 124. Data: 2010-05-14 14:54:38
    Temat: Re: Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 14 Maj, 13:25, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Zapewniam Cię, że nie ma znaczenia czy ja ruszę z pod świateł
    > dynamicznie czy nie. Przejedzie tyle samo aut. A wiesz dlaczego? Już Ci
    > tłumaczę.. Bo ruszających dynamicznie z pod świateł jest może z 10%. Ten
    > z tyłu za mną zanim ruszy, to ja już jestem 100 metrów od niego. I jaki
    > to ma sens? Uwierz, żaden.

    Im szybciej będziesz ruszał tym szybciej ruszy ten za Tobą - proste
    prawda.
    100 metrów powiadasz... - czyli albo jeżdzisz przecinakiem i ruszasz
    bardzo dynamicznie albo za Tobą stał kiedyś kierowca któremu się
    przysnęło... ;)

  • 125. Data: 2010-05-14 14:55:41
    Od: "strach" <s...@g...pl>

    "Neo[EZN]" <a...@w...pl> wrote in message

    > Tak, wiem, nie
    > można zmieniać pasa ruchu na skrzyżowaniu

    Zmieniać pas można, nie można tylko wyprzedzać. Ale jeśli Twój pas stoi to
    nie wyprzedzasz tylko omijasz (art. 22-24 PoRD).

  • 126. Data: 2010-05-14 15:03:42
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 14 Maj, 10:25, "Kostek Wycirowski" <k...@u...de> wrote:
    > "Darek." <

    > [...] za
    > skrzyżowaniem było dośc miejsca. Nie każdy musi zakładać, że wszyscy inni to
    > pizdy i będą to miejsce blokować.

    Zwróć uwagę na 15-16s filmu, już wtedy widać, że za skrzyżowaniem cały
    prawy pas stoi.
    Gdzie Ty tam widzisz dość miejsca dla autobusu?

  • 127. Data: 2010-05-14 15:06:31
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 14 Maj, 10:45, "Neo[EZN]" <a...@w...pl> wrote:

    > Jak to nie ma? Przecież za skrzyżowaniem jest SPORO miejsca. Na minimum 3
    > takie autobusy!

    Na prawym pasie?

  • 128. Data: 2010-05-14 15:22:48
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-05-14 10:31, Neo[EZN] pisze:

    > Otóż to!!! Napiszę e-maila do wrocławskiego WIM aby spróbowali
    > zastosować to rozwiązanie w tym miejscu. Wystarczy kilka plastikowych
    > "rozdzielników".

    do pierwszej próby przejazdu karetki/straży pożarnej/itp na sygnale?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 129. Data: 2010-05-14 15:37:25
    Od: Urko <U...@t...pl>

    On 14 Maj, 14:55, "strach" <s...@g...pl> wrote:
    > "Neo[EZN]" <a...@w...pl> wrote in message

    > Zmieniać pas można, nie można tylko wyprzedzać. Ale jeśli Twój pas stoi to
    > nie wyprzedzasz tylko omijasz (art. 22-24 PoRD).

    Przy czym na filmie w 50-51s widać, że wyprzedzane auto poruszało się.

  • 130. Data: 2010-05-14 17:59:20
    Od: "Neo[EZN]" <s...@w...pl>

    > do pierwszej próby przejazdu karetki/straży pożarnej/itp na sygnale?

    Na Kochanowskiego w dwóch miejscach przez 1,5 roku podczas przebudowy m.
    Szczytnickiego były takie rozdzielniki i nie widziałem, żeby tam jakaś
    karetka kiedykolwiek utknęła...