eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrzeRe: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Czarek <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
    Date: Fri, 14 May 2010 13:24:25 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 45
    Message-ID: <hsjbta$hm0$1@news.onet.pl>
    References: <hsg64o$kon$1@news.dialog.net.pl> <s...@t...ceti.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.75.112.181
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1273836266 18112 94.75.112.181 (14 May 2010 11:24:26 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 May 2010 11:24:26 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.8.1.23)
    Gecko/20090812 Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    In-Reply-To: <s...@t...ceti.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 100513-1, 2010-05-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280134 pl.regionalne.wroclaw:599415
    [ ukryj nagłówki ]

    Jacek Osiecki wrote:
    > Tak się trochę dziwię, że mimo ogólnej nagonki - nawet w mediach - na
    > idiotów zmieniających pas gdy tylko zauważą że jest zwężenie, nikt nie
    > stosuje najprostszego pod Słońcem rozwiązania... Wystarczy trochę przed tym
    > miejscem z którego widać znak postawić zapory między oboma pasami :)
    > Wtedy tacy "geniusze" będą siłą rzeczy jechali do końca, bo tylko tam będzie
    > można zjechać z pasa.

    Obawiam się tylko, że wtedy zmiany pasa i blokowanie zacznie się już
    przed rozpoczęciem bariery...

    Ja bym raczej poszedł w kierunku zwężek, w których żaden konkretny pas
    nie zanika. Przykład na rysunku poniżej... Ciągła linia przed zwężką
    uniemożliwia zmianę pasa, która i tak nie ma sensu, bo żaden nie zanika.
    Przed samą zwężką tworzymy odcinek bez wyznaczonych pasów ruchu, więc
    ograniczamy możliwość wyprzedzania. Zwężkę robimy na tyle długą i
    łagodną, żeby każdemu dać chwilę czasu na dostosowanie prędkości i
    odległości używając jedynie gazu, co zapewni większą płynność. Długość
    samej zwężki mogłaby być zależna od dozwolonej prędkości na danym odcinku.

    | |
    | |
    | |
    | |
    / \
    / \
    / \
    | |
    | |
    | |
    | |
    | |
    | | |
    | | |
    | | |
    | | |
    | | |
    | |
    | | |
    | |
    | | |

    Pozdrawiam

    Czarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: