-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Czarek <...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
Subject: Re: [Film] Buractwo drogowe zlapane w kadrze
Date: Fri, 14 May 2010 13:24:25 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 45
Message-ID: <hsjbta$hm0$1@news.onet.pl>
References: <hsg64o$kon$1@news.dialog.net.pl> <s...@t...ceti.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.75.112.181
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1273836266 18112 94.75.112.181 (14 May 2010 11:24:26 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 14 May 2010 11:24:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.8.1.23)
Gecko/20090812 Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <s...@t...ceti.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 100513-1, 2010-05-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280134 pl.regionalne.wroclaw:599415
[ ukryj nagłówki ]Jacek Osiecki wrote:
> Tak się trochę dziwię, że mimo ogólnej nagonki - nawet w mediach - na
> idiotów zmieniających pas gdy tylko zauważą że jest zwężenie, nikt nie
> stosuje najprostszego pod Słońcem rozwiązania... Wystarczy trochę przed tym
> miejscem z którego widać znak postawić zapory między oboma pasami :)
> Wtedy tacy "geniusze" będą siłą rzeczy jechali do końca, bo tylko tam będzie
> można zjechać z pasa.
Obawiam się tylko, że wtedy zmiany pasa i blokowanie zacznie się już
przed rozpoczęciem bariery...
Ja bym raczej poszedł w kierunku zwężek, w których żaden konkretny pas
nie zanika. Przykład na rysunku poniżej... Ciągła linia przed zwężką
uniemożliwia zmianę pasa, która i tak nie ma sensu, bo żaden nie zanika.
Przed samą zwężką tworzymy odcinek bez wyznaczonych pasów ruchu, więc
ograniczamy możliwość wyprzedzania. Zwężkę robimy na tyle długą i
łagodną, żeby każdemu dać chwilę czasu na dostosowanie prędkości i
odległości używając jedynie gazu, co zapewni większą płynność. Długość
samej zwężki mogłaby być zależna od dozwolonej prędkości na danym odcinku.
| |
| |
| |
| |
/ \
/ \
/ \
| |
| |
| |
| |
| |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |
| | |
| |
| | |
Pozdrawiam
Czarek
Następne wpisy z tego wątku
- 14.05.10 13:25 Filip KK
- 14.05.10 13:26 Cavallino
- 14.05.10 13:29 Filip KK
- 14.05.10 13:27 strach
- 14.05.10 13:33 Filip KK
- 14.05.10 13:36 Filip KK
- 14.05.10 13:40 Neo[EZN]
- 14.05.10 14:01 Urko
- 14.05.10 14:07 strach
- 14.05.10 14:05 Marcin
- 14.05.10 14:12 Icek
- 14.05.10 14:16 Icek
- 14.05.10 14:21 Icek
- 14.05.10 14:22 strach
- 14.05.10 14:27 ptoki
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=