  • Data: 2011-06-08 17:27:42
    Temat: Re: Fikcyjna zakladka, co to za znak?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl>

    No ale stad problem ze _nakazu_ nie ma.

    To by troche uzdrowilo sytuacje, i mozna wzglednie prosto
    zrealizowac - ciagla linie wymalowac.

    >najprosciej nie kombinowac tylko zrobic tak, jak Niemcy maja...

    Tylko ze to jeszcze wymaga odpowiedniego szkolenia.
    No ale co roku pol miliona przechodzi kurs, pare % innych sie
    szybko douczy i miejmy nadzieje ze problem szybko zniknie.

    Za to zaczna sie inne - co np w korku do prawo/lewo/prostoskretu ?
    A to sie zdarza wielokrotnie czesciej niz zanik pasa :-)

    J.