  • Data: 2011-06-08 08:57:50
    Temat: Re: Fikcyjna zakladka, co to za znak?
    Od: gregor <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-08 00:01, Rysiek G. pisze:

    > To mi wygląda na typowy krajowy wynalazek. W krajach cywilizowanych
    > dobrym zwyczajem jest jazda na tzw. "zamek" ale u nas, jak nie ma
    > paragrafu, stu znaków i za każdym drzewem stada miśków to jeden prymityw
    > z drugim nigdy się nie domyśli że gość na sąsiednim pasie też chciałby w
    > końcu ruszyć...

    skonczcie z tym pier... zamkiem przez te zamki normalnie dojechac nie moge

    sa 3 pasy z czego 1 pas (od lewej) jest wylaczony przed skrzyzowaniem i
    na tym skrzyzowaniu jest 4 pas do lewo skretu dlugosci ok 100m

    przez te cudowne zamki buraki blokuja wjazd na ten lewoskret, powinni
    karac takich oszolomow jakby kazdy stal jak reszta to kazdy bylby
    zadowolony ale nie jeba... zamki wymyslili do blokowania reszty
    uczestnikow ruchu

    gregor