  • 51. Data: 2011-06-06 23:42:52
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-06 10:02, Javelin pisze:
    > Witam!
    >
    > W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:38:40) napisano:

    > Twoja. To Ty zmieniasz pas ruchu. A ów znak nie niest znakiem nakazu a
    > jedynie hmm no własnie jakim? uzupełniającym?

    Ma taką samą moc jak gdyby na znaku napisano "pij mleko".

    To nie jest znak drogowy, jedynie rodzaj informacji dla kierowców jak
    należy się tu zachowywać żeby nie być burakiem.

  • 52. Data: 2011-06-07 01:08:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Jun 2011 10:43:00 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Może lepiej użyć mózgu najpierw, bo jeżeli na prawym pasie będzie 10 tirów
    > a na lewym 10 osobowych, to owszem, albo będzie wyglądało na zjeżdżanie pół
    > kilometra wcześniej, albo nie będzie zakładką.

    Wystarczy bardzo prosta zasada, że po osiągnięciu końca kolejki nie
    wyprzedza się tych z prawej. I w efekcie na jeden samochód z prawego
    przypada tyle samo długościowo aut z lewego. Obydwa pasy idą tak samo
    szybko.
    Ważne jest, żeby ruszanie było płynne, bo inaczej jełopy zaczną z lewego
    wbijać się za wcześnie...

    --
    ___________ (R)

  • 53. Data: 2011-06-07 01:39:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 6 Jun 2011 01:06:04 +0200, Kris_Poland napisał(a):

    > i kto cie wpusci

    Jakoś nie mam z tym nigdy problemu, żeby mnie ktoś wpuścił.

    --
    ___________ (R)

  • 54. Data: 2011-06-07 07:32:10
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    dzis dla odmiany blokowal autobus podmiejskiej lini
    to ci dopiero niezly przypadek debilizmu
    moze zadzwonic do mzk czy jak to sie tam zwie:)

  • 55. Data: 2011-06-07 07:58:52
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    skoro nie jest to znak to co robi w pasie drogowym
    ktos wydal zezwolenie na jego postawienie?
    postawienie czego jak to zdefiniowac?

  • 56. Data: 2011-06-07 09:39:11
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    > Nie spotykam takich prawie nigdy.
    > Raz na długi czas gdzieś tam taki burak może i się trafi co to siądzie
    > poprzednikowi na zderzaku, ale to już rzadkość.

    Ludzie się chyba boją, że tak będzie a naprawdę nie ma żadnego problemu