  • 41. Data: 2011-06-05 13:43:32
    Temat: Re: Fikcyjna Zakladka Reda Wejherowo
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-05 03:59, Kris_Poland pisze:

    > nie czaje, nie zjezdzac na prawo?

    Nie zjeżdżać wcześniej.
    Dopiero na samym końcu na zakładkę.

  • 42. Data: 2011-06-05 20:23:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Jun 2011 12:24:26 +0200, 'Tom N' wrote:

    >Coś zabrania 5 tirom jechać lewym pasem, bez zostawiania 100 metrów odstępu
    >od poprzedzającego pojazdu?

    a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?
    b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.

    J.

  • 43. Data: 2011-06-05 20:34:24
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:f9inu6tqqdgg1jl4243k3t3nb8ho4d2225@4ax.com>:

    > a) a jaki mialoby to sens w powyzszej sytuacji ?

    Taki sam jak w przypadku Waldusia i używania przez niego mózgu warunkowo.

    > b) tir nie mala osobowka, zmiana pasa w gestym ruchu nie jest latwa.

    A podobno lewy pusty od kilometra...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 44. Data: 2011-06-05 20:50:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Jun 2011 20:34:24 +0200, 'Tom N' wrote:

    >Taki sam jak w przypadku Waldusia i używania przez niego mózgu warunkowo.

    Widze ze nie lapiesz - musisz _ten_ przyklad przemyslec dokladniej,
    narysowac sobie moze :-)

    >A podobno lewy pusty od kilometra...

    Ale za chwile sie konczy. A tam jedno auto przy drugim.

    J.

  • 45. Data: 2011-06-05 23:42:16
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Zaraz - to czego ty wlasciwie chcesz ?
    >
    > Normalnie - wjezdzaj tam i dawaj dobry przyklad.
    > Im wiecej osob pojedzie za toba tym szybciej sie ten pas wypelni i
    > problem zniknie.

    problem jest bo TIR blokuje :) o wiele wczesniej

  • 46. Data: 2011-06-06 01:04:35
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Podasz nr znaku i rozporzadzenia to bedzie, inaczej to tablica
    > reklamowa :-)

    to zrobmy tak
    niech ktos odwazny zadzwoni na 112 i powie ze jest postawiony tutaj znaku
    ktorego
    nie rozumie, a i w kodeksie drogowym go przeciez nia ma
    reczysz na to glowa ze takiego znaku nie ma?

    i co zrobisz dzwoniac na 112? powiesz ze takiego znaku nie ma, czy zostal
    nielegalnie postawiawiony
    pierwsze jest prawdopodobne, 2 panstwie prawa niemozliwe

    > Ale gdzie stoi

    przed koncem zwezenia
    nie 200, 600 metrow wczesniej
    ale doklanie przy finishu zwezenia

    > Alez jak za takim dojedziesz grzecznie do zwezenia to cie grzecznie
    > wpuszcza (no, nie wszycy). Wiec regulatorzy nie wydluzaja, tylko
    > skracaja - przed nimi miejsca pustego ubywa, za nimi mozna stawac na
    > dwoch pasach.

    bzdura
    pustego nie ubywa, bo przed nim wszyscy jada w jednym slupku
    tylko wydluza korek
    gdyby odpuscil i osobowki jechaly lewyem w 70% przypadkow
    to kwestia zamka by sie spelnila
    wystarczy byc uprzejmym

    > Wyborcy ?
    > od 10 lat glosuja na takich co nie potrafia tego skopiowac :-)
    > Napisz do swojego posla ze albo zlozy taki wniosek, albo go skreslisz
    > :-)

    tylko na kogo wszyscy byli przy korycie co sa w wejmie i co z tego
    potrafimy tworzyc buble
    a sama przetargi wygrywaja wykonawacy ktorzy funduja nam pekajace
    pofaldowane drogi wylewane nawet zima
    przy - stopniach

  • 47. Data: 2011-06-06 01:06:04
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Nie zjeżdżać wcześniej.
    > Dopiero na samym końcu na zakładkę.

    i kto cie wpusci
    wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
    boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

  • 48. Data: 2011-06-06 09:59:05
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:34:15) napisano:

    > z drugiej strony patrzac dlaczego nikt z tych jadacych z przodu nie
    > zablokowal tira
    > robiac burde... nikt nie ma odwagi wskoczyc do szoferki ?

    Ja kiedyś zablokowałem. Jechałem lewym pasem. Tir zajechał mi drogę.
    Zmieniłem pas, dojechałem do szoferki i jechałem obok powoli. Reszta
    pojazdów za mną zrobiła tak samo. Będąc złośliwym nie wpuściłem tira
    na zwężeniu co skończyło się próbą wepchnięcia mnie do rowu, dyskoteką
    i orkiestrą na_dętą. Co ciekawe nikt za mną przez dłużyszy czas też
    nie miał ochoty wpuścić buraka więc stała ta sierota na lewym pasie.

    --
    Javelin
    Kraków

  • 49. Data: 2011-06-06 10:02:09
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Kris_Poland" datowanym 5 czerwca 2011 (03:38:40) napisano:

    > mnie ciekawi jedno
    > gdy widze znak zakladka
    > to gdybym w przestrzeni obowiazujacej wbil sie na zwerzeniu w prawa na hama
    > bo taka byla by ostatecznosc, a blokers by mi tego nie umozliwil
    > czyja by byla wina?

    Twoja. To Ty zmieniasz pas ruchu. A ów znak nie niest znakiem nakazu a
    jedynie hmm no własnie jakim? uzupełniającym?

  • 50. Data: 2011-06-06 22:31:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-06 01:06, Kris_Poland pisze:

    > i kto cie wpusci
    > wszyscy z prawego beda patrzec spod byka bo rzes cwaniak i kut...
    > boje sie ze jeszcze pokolenia mina zanim cos pospulstwo zrozumie

    Nie spotykam takich prawie nigdy.
    Raz na długi czas gdzieś tam taki burak może i się trafi co to siądzie
    poprzednikowi na zderzaku, ale to już rzadkość.